Hledat

08/04/2020 PPF banka aktuálně

Vzhledem k aktuální situaci v ČR jsme i v Bance přijali různá opatření, ale i nadále se na nás můžete obracet se svými požadavky tak, jak jste zvyklí.

Vzhledem k aktuální situaci v ČR jsme i v Bance, kromě všech nařízení a doporučení naší vlády, která respektujeme, přijali různá opatření a upravili nastavení Banky tak, abychom chránili zdraví našich zaměstnanců i zdraví vaše, našich klientů a partnerů. I nadále se na nás ale můžete obracet se svými požadavky tak, jak jste zvyklí. Naše služby a aktivity pokračují i v tomto období:

  • investiční bankovnictví - to se týká nejen obchodování s dluhopisy, ale i dalšími majetkovými cennými papíry nebo instrumenty peněžního trhu,
  • podnikové bankovnictví – to zahrnuje široké spektrum platebních a transakčních služeb, financování, operace na peněžních trzích,
  • municipální bankovnictví – kromě platebních a transakčních služeb nabízíme i spořící produkty, úvěry nebo chytrá řešení,
  • privátní bankovnictví – to je zaměřeno na komplexní, nadstandardní a individuální přístup pro řešení nejrůznějších finančních potřeb.


Naši obchodní poradci a sales manažeři jsou k dispozici na telefonu i e-mailu

  • Ať už jste naším klientem z korporátního, veřejného nebo privátního sektoru, se svým obchodním poradcem/sales manažerem můžete své záležitosti řešit jak telefonicky, tak po e-mailu nebo osobně, pokud je to nezbytně nutné.


Své požadavky můžete vyřídit i z vaší kanceláře nebo z domova

  • A to díky našemu internetovému bankovnictví, ke kterému se snadno přihlásíte na našich webových stránkách. Snadno tak získáte přehled o svých účtech a můžete provést většinu svých finančních operací, požadavků a nastavení.


Podpora pro klienty funguje od pondělí do pátku

  • Od 23. 3. 2020 až do odvolání jsme upravili provozní dobu podpory pro klienty (telefonických a e-mailových dotazů a zpráv zasílaných z elektronického bankovnictví), a to na 8.00-17.00 hod., od pondělí do pátku.
  • Linka (+420) 222 244 266 pro blokaci platebních karet je nadále v provozu 24/7.


Klientská centra jsou otevřena od pondělí do pátku

  • Od 23. 3. 2020 až do odvolání jsme upravili provozní dobu Klientského centra Praha - Mariánské náměstí na 8.30-16.00 hod., od pondělí do pátku, i Klientského centra Praha – Evropská na 8.30-11.30 a 12.00-16.00 hod., od pondělí do pátku.
  • Své požadavky s našimi kolegyněmi v klientských centrech můžete v tuto dobu řešit jak telefonicky, tak po e-mailu nebo osobně, pokud je to nezbytně nutné.
  • Kontakty na klientská centra najdete na našem webu.


Připravujeme aktuální reporty a analýzy

  • Stále pro vás připravujeme pravidelné reporty a monitoringy, analýzy i Analytický měsíčník, ve kterém pro vás naši analytici komentují aktuální makroekonomickou situaci i dění na finančních trzích. Pokud ho chcete dostávat na začátku měsíce do své e-mailové schránky, stačí svou e-mailovou adresu zadat na našem webu.


Věříme, že aktuální situaci všichni zvládneme. A pokud se k nám vypravíte osobně nebo se budete potřebovat setkat s našimi obchodními poradci/sales manažery, přivítáme vás s rouškou, abychom chránili vaše zdraví. Děkujeme, že i vy budete chránit to naše.


A vám i vašim blízkým přejeme hlavně hodně zdraví,

Vaše PPF banka