18/12/2020
Nový bezpečnostní prvek e-PIN k Debetní kartě
Od 4. 1. 2021 ho bude nutné zadávat při každé internetové platbě.
Dne 4. 1. 2021 obdrží naši klienti na e-mail (případně SMS zprávou) e-PIN k Debetní kartě, který budou zadávat spolu s jednorázovým autorizačním kódem z SMS při každé internetové platbě (E-commerce transakce). Nebudou-li na Debetní kartě k 4. 1. 2021 povolené internetové platby, e-PIN jim bude zaslán až v momentě, kdy k tomuto povolení dojde. Pokud jsou naši klienti Držitelem více Debetních karet vydaných PPF bankou, obdrží samostatný e-PIN pro každou z těchto Debetních karet zvlášť. Všechny obdržené e-PINy je třeba pečlivě uschovat a informovat všechny ostatní Držitele karet.
Co je e-PIN?
- Jedná se o nový bezpečnostní prvek, který je v souladu s legislativou EU nutný pro tzv. dvoufaktorovou autorizaci při provádění internetových plateb.
- Je platný bez časového omezení a pro všechny internetové platby od 4. 1. 2021 (není tedy jednorázový).
- Změna jeho hodnoty zatím není možná, ale připravujeme tuto možnost do budoucna (budeme Vás o ní včas informovat).
Jak e-PIN funguje s vaší kartou?
- Při internetové platbě jste nyní vyzváni k zadání čísla, platnosti a CVC kódu Debetní karty, následně jste přesměrováni na stránku „Ověření platby“ pro zadání jednorázového autorizačního kódu, který si můžete nechat zaslat v SMS nebo e-mailu, a nově zde uvidíte políčko pro zadání e-PINu (viz obrázek v příloze).
- K zadání e-PINu budete vyzváni při každé internetové platbě. Pokud se tak nestane, odpovědnost za bezpečnost transakce nese daná obchodní společnost, u které transakci provádíte.
Pokud budete mít jakékoliv dotazy, neváhejte se prosím na nás kdykoliv obrátit, ať už prostřednictvím vašeho obchodního poradce, e-mailem na customer.service@ppfbanka.cz nebo telefonicky na (+420) 224 175 902.