Hledat

Příležitost nepočká

Pokud máte zájem o práci v PPF bance, zašlete nám svůj životopis.


Mám zájem o práci v PPF bance.

Evropská 2690/17
160 00 Praha 6
Česká republika
Zobraz adresu na mapě

(+420) 222 244 255
LinkedIn

Pozice

IT Security Specialist

Na této pozici budete:

  • Zpracovávat výstup z bezpečnostního dohledového nástroje (SIEM)
  • Provádět a zajišťovat bezpečnostní kontroly
  • Spolupracovat na tvorbě strategie bezpečnosti
  • Prosazovat a aktualizovat Bezpečnostní politiku a související předpisy
  • Identifikovat interní a externí hrozby a rizika ovlivňující bezpečnost
  • Navrhovat, implementovat a průběžně kontrolovat opatření minimalizující tato rizika a jejich případný dopad
  • Zajišťovat správu bezpečnostních zařízení a navrhovat bezpečnostní opatření u všech užívaných objektů
  • Sledovat a dynamicky reagovat na nově vyskytující se hrozby (Malware, zranitelnosti, aj.)
  • Spolupracovat na projektech banky

Co od váš očekáváme:

  • Praxi v oblasti informační bezpečnosti min. 2 roky - podmínkou
  • VŠ vzdělání
  • Organizační a komunikační schopnosti
  • Logické a analytické myšlení
  • Znalost AJ minimálně na komunikační úrovni
  • Znalost/praxe z bankovního prostředí výhodou

Nabízíme:

  • Zázemí prestižní a stabilní společnosti
  • Zodpovědnou a pestrou práci s možností realizovat se v preferované oblasti IT security
  • Nadstandardní pracovní prostředí v blízkosti stanice metra „A“
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Zaměstnanecké výhody - příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších

Senior risk manager úvěrových obchodů korporátních klientů

Náplň práce:

  • Komplexní posuzování předkládaných úvěrových obchodů včetně posuzování kolaterálu;
  • Tvorba stanovisek k předkládaným návrhům na poskytnutí úvěrových obchodů;
  • Zpracovávání stanoviska k žádostem na stanovení, změnu, zrušení kreditních limitů;
  • Příprava podkladových materiálů pro dozorové orgány;
  • Spolupráce na tvorbě a aktualizaci postupů a předpisů pro oblast řízeních rizik.

Co od vás očekáváme?

  • Vysokoškolské vzdělání – velmi preferované je ekonomické vzdělání;
  • Min 3. letá zkušenost se schvalováním financování pro korporátní klienty. Profesní zkušenost v této oblasti s rozhodovací pravomocí v oblasti schvalování úvěrů/ financování;
  • Samostatné myšlení, proaktivita, týmová spolupráce, vysoká míra zodpovědnost;
  • Anglický jazyk- alespoň na pasivní úrovni.

Nabízíme:

  • Zázemí stabilní české banky, která je součástí silné investiční skupiny
  • Nadstandardní pracovní prostředí v blízkosti stanice metra „A“
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Zaměstnanecké výhody - příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších

Specialista elektronických platebních systémů

Jaká bude vaše role?

  • budete zodpovídat za správné a včasné zpracování klientských požadavků v oblasti elektronického bankovnictví a platebních karet
  • komunikovat s klienty a poskytovat jim podporu v oblasti elektronického bankovnictví a platebních karet
  • vykonávat fraud monitoring karetních transakcí
  • spolupracovat na rozvoji elektronických platebních systémů a testování nových funkcionalit souvisejících s jejich provozem

Co od vás očekáváme?

  • základní znalost bankovních produktů a jejich podmínek
  • schopnost přijmout zodpovědnost za vykonávané činnosti v rámci malého týmu
  • pečlivost, pracovitost a zaměření na detail
  • časovou flexibilitu
  • znalost AJ slovem i písmem (komunikace s klienty)
  • bankovní praxe na podobné pozici výhodou

Co vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Nadstandardní pracovní prostředí v blízkosti stanice metra A Dejvická
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Týden dovolené navíc, dny osobního volna
  • Příspěvek na stravování,  příspěvek na penzijní pojištění
  • Zvýhodněné podmínky bankovního účtu a bankovních produktů
  • Rozvoj a vzdělávání

Recepční

Jaká bude Vaše role?

  • Zajišťování chodu recepce, přijímání návštěv (nyní návštěvy omezeny)
  • Vyřizování a přepojování hovorů
  • Přijímání a odesílání bankovní korespondence, včetně distribuce/odesílání zpráv z datové schránky
  • Zajišťování objednávek a distribuce tiskovin, bankovních tiskopisů, kancelářských potřeb a občerstvení
  • Administrativní podpora svěřených divizí
  • Spolupráce na nastavování, změnách a zefektivňování procesů
  • Participace na popisu nových funkčností/změn v používaných aplikacích a jejich testování
  • Řešení provozních záležitostí
  • Tvorba a aktualizace pracovních postupů a manuálů

Co od Vás očekáváme?

  • Vystupujete profesionálně a příjemně – budete první kontakt pro návštěvy i zaměstnance
  • Nebojíte se komunikace a ovládáte ji na vysoké úrovni
  • K práci dokážete přistupovat svědomitě a s nadšením
  • Aktivně si hledáte úkoly, přemýšlíte, jak dělat věci lépe a efektivněji
  • Máte SŠ vzdělání s maturitou
  • Dokážete komunikovat anglicky (např. vyřídit telefonát v angličtině)
  • Máte zkušenosti v administrativě 3 – 5 let
  • Setkal/a jste se s nastavováním pracovních postupů a tvorbou pracovních manuálů
  • Uvítáme, pokud máte zkušenosti se změnou procesů, zlepšováním činností ve svěřené agendě
  • Uživatelsky ovládáte MS Excel, MS Word, MS Outlook

Nabízíme:

  • Práci v příjemném kolektivu, kde budete mít možnost ovlivňovat a zlepšovat procesy
  • Zázemí stabilní české banky, která je součástí silné investiční skupiny
  • Nadstandardní pracovní prostředí v blízkosti stanice metra „A“
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Smlouvu na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení
  • Zaměstnanecké výhody - příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších

Senior IT Aplikační Specialista

Čemu se u nás budete věnovat?

  • Podílet se na správě, instalaci, testování a vývoji aplikací
  • Komunikovat s interními zákazníky a prioritizovat business požadavky
  • Koordinovat aktivity uvnitř týmu aplikačních administrátorů
  • Spolupracovat s ostatními týmy v rámci IT (např. tým interního vývoje) i mimo IT
  • Aktivně se účastnit na projektech banky, případně dodávat vlastní projekty
  • Reportovat budete přímo řediteli IT AplikacÍ

Co od vás očekáváme?

  • Zkušenosti z bankovního prostředí
  • Znalost CRM systému Microsoft Dynamics CRM a Sharepoint
  • Znalost produktů banky v oblasti finančních trhů
  • Znalost systémů pro obchodování a vypořádání na finančních trzích
  • Základní znalost MSSQL, ORACLE, Groovy, Bash, Powershall
  • Výhodou je zkušenost s Docker, Kubernetes, DevOps
  • Zkušenosti s řízením IT projektů
  • Schopnost vyjednávat s dodavateli
  • Schopnost řídit a koordinovat menší tým
  • Výborné komunikační a prezentační schopnosti

Co vám nabízíme?

  • Zázemí prestižní a stabilní banky
  • Možnost ovlivnit směřování aplikací a řešit požadavky vlastním způsobem
  • Nadstandardní pracovní prostředí v blízkosti stanice metra „A“
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Další zaměstnanecké výhody - příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších