Hledat

Příležitost nepočká

hr@ppfbanka.cz
(+420) 224 175 832

Evropská 2690/17
160 00 Praha 6
Česká republika
Zobraz adresu na mapě

Pozice

Specialista AML

Jaká bude vaše role?

  • Zodpovídat za fungování systému opatření proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu
  • Zajišťovat pravidelné seznamování zaměstnanců a útvarů banky se změnami vnitřních i obecně závazných právních norem a regulatorních pravidel
  • Vyhodnocovat účinnost AML systému banky a dalších systémů k řádnému zajištění plnění povinností souvisejících s problematikou AML/CFT
  • Dohlížet na monitoring transakcí a vyhodnocovat konkrétní transakce
  • Připravovat hodnotící zprávu o činnosti banky v oblasti předcházení legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu
  • Provádět kontroly, upozorňovat na nesoulad a vyzývat k nápravě
  • Sledovat obecně závazné právní normy v oblasti AML/CFT a navrhovat interní normy a metodiku v oblasti AML/CFT

Co od vás očekáváme?

  • Zkušenost z bankovních nebo finančních institucí
  • Praxe v oblasti AML problematiky alespoň 2 roky podmínkou
  • Ideálně právní či ekonomické vzdělání
  • Dobrou znalost MS Office
  • Velmi dobrou znalost anglického jazyka
  • Schopnost pracovat samostatně
  • Vysokou zodpovědnost

Co vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Výbornou dostupnost kanceláře v blízkosti stanice metra „A“
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Další zaměstnanecké výhody - příspěvek na sport či kulturu, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších

Produktový specialista

Jaká bude vaše role?

  • Účast na přípravě nových produktů platebních služeb, zejména elektronického bankovnictví a cashpoolingu
  • Správa stávajících produktových mixů
  • Monitoring úspěšnosti produktů a navrhování změn 
  • Spolupráce s obchodním týmem pro oblast platebních služeb a cash managementu, spoluúčast na obchodních schůzkách
  • Aktivní sledování vývojových trendů produktů platebních služeb a cash managementu, inovací a nabídky produktů na bankovním trhu
  • Interní komunikace s relevantními partnery napříč institucí
 

Co od vás očekáváme?

  • Zkušenost z oblasti bankovnictví či finančních institucí
  • Minimálně 1 rok zkušeností v oblasti produktů platebních služeb anebo cashmanagementu
  • Velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti, schopnost zaujmout
  • Koncepční, inovativní a analytické myšlení
  • Schopnost samostatného rozhodování a organizační schopnosti
  • Energičnost, cílevědomost a zápal pro věc
  • Týmového ducha
  • Velmi dobrou znalost MS Office
  • Pokročilou úroveň angličtiny

Co vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Výbornou dostupnost kanceláře v blízkosti stanice metra „A“
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Další zaměstnanecké výhody - příspěvek na sport či kulturu, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších

Účetní - senior

Jaká bude vaše role?

  • Zpracování a evidence přijatých a vydaných faktur
  • Evidence a účtování majetku
  • Účtování cestovních náhrad a drobného vydání zaměstnanců
  • Účtování účetních dokladů
  • Spolupráce při zpracovávání roční účetní závěrky
  • Podílení se na inventarizaci účtů, na zpracování podkladů k měsíční a roční uzávěrce
  • Spolupráce při přípravě podkladů pro interní i externí audity
  • Orientace v daňové problematice

Co od vás očekáváme?

  • SŠ/VŚ vzdělání ekonomického směru
  • Praxi na pozici účetní v bance min. 3 roky
  • Zkušenosti s účtováním majetku podmínkou
  • Znalost podvojného účetnictví a souvisejících daňových zákonů
  • Znalost s účtováním cestovních náhrad
  • Znalost MS Office – Word, Excel na dobré uživatelské úrovni
  • Znalost Aj - základní
  • Samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, flexibilita

Co vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Výbornou dostupnost kanceláře v blízkosti stanice metra „A“
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Další zaměstnanecké výhody - příspěvek na sport či kulturu, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších.

Analytik kreditních rizik

Jaká bude vaše role?

  • provádět nezávislé kreditní analýzy korporátních klientů včetně stanovování jejich bonity
  • spolupracovat s risk manažerem na tvorbě stanoviska k návrhům na poskytnutí úvěrových obchodů
  • spolupracovat při provádění monitoringu obchodních případů

Co od vás očekáváme?

  • VŠ vzdělání ekonomického směru
  • znalost a praxi v oblasti kreditní nebo finanční analýzy alespoň dva roky
  • schopnost obhajovat svá stanoviska k podávaným návrhům
  • velmi dobré analytické schopnosti a logické myšlení
  • samostatnost, zaměření na detail

Co vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Výbornou dostupnost kanceláře v blízkosti stanice metra „A“
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Další zaměstnanecké výhody - příspěvek na sport či kulturu, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších
 

Aplikační administrátor

Jaká bude vaše role?

  • Spravovat přístupy uživatelů, v oblasti aplikací definovaného týmu
  • Připravovat zadávací specifikaci pro nové požadavky uživatelů
  • Poznávat finanční produkty a jejich zákonitosti
  • Instalovat nové verze aplikací do testovacího a live prostředí
  • Dokumentovat nové postupy a procesy v IT Vyřizovat administrativu spojenou s dodávkami sw (objednávky, faktury)
  • Účastnit se větších rozvojových aktivit v rámci projektů banky
  • Poskytovat podporu ostatním týmům v IT

Co od vás očekáváme?

  • Základní znalost MS produktů a IT PC
  • Znalosti i dalších technologií (SQL, OS, VBS, LN)
  • Pečlivost a flexibilitu
  • Zájem se neustále vzdělávat
  • Schopnost jednat s integrátory a dodavateli
  • Odpovědnost za svěřenou oblast a časovou flexibilitu
  • Angličtinu alespoň na úrovni čtení návodů, diskuzí či jiných odborných článků na internetu
  • Řidičské oprávnění skupiny B

Co vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Výbornou dostupnost kanceláře v blízkosti stanice metra „A“
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Další zaměstnanecké výhody - příspěvek na sport či kulturu, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších.

Analytik tržních rizik

Jaká bude vaše role?

  • Monitorovat tržní rizika banky, rizika likvidity a rizika související s kapitálem
  • Monitorovat tržní data a provádět stresové testování rizikových pozic
  • Provádět výpočet kapitálových požadavků a kapitálové přiměřenosti banky
  • Kontrolovat dodržování regulatorních a interních limitů tržních rizik
  • Spolupracovat při vývoji interních aplikací pro účely monitorování a řízení tržních rizik
  • Podílet se na vypracování interních metodických materiálů v oblasti řízení tržních rizik

Co od vás očekáváme?

  • VŠ vzdělání ekonomického nebo matematického směru
  • Znalost a praxi v oblasti bankovnictví, finančních trhů a finančních nástrojů, bankovní regulace
  • Znalost práce s databázemi, zpracování dat, programování v MS Excel a Access
  • Velmi dobré analytické schopnosti a logické myšlení
  • Dobrou znalost anglického jazyka
  • Samostatnost a zodpovědnost, zaměření na detail

Co vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Výbornou dostupnost kanceláře v blízkosti stanice metra „A“
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Další zaměstnanecké výhody - příspěvek na sport či kulturu, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších.

Specialista monitoringu a čerpání (Risk reporting)

Jaká bude vaše role?

  • Provádět a odpovídat za výpočet opravných položek
  • Odpovídat za reporting portfolia
  • Provádět monitoring, vyhodnocování a kontrolu zajištění jednotlivých obchodních případů
  • Odpovídat za správnou evidenci dat ve vnitřních systémech banky
  • Připravovat reporty, metodické a pracovní postupy v uvedené oblasti
  • Spolupracovat s kolegy z ostatních útvarů (zejména řízení kreditních rizik, controlling a výkaznictví)

Co od vás požadujeme?

  • VŠ vzdělání ekonomického nebo mat-fyz směru
  • praxe v bankovnictví min. 2 roky
  • Velmi dobrou znalost MS Excel (práce s makry podmínkou)
  • Znalost anglického jazyka (zejména práce se smluvními dokumenty)
  • Kladný vztah k číslům a opakujícím se činnostem
  • Schopnost logického a analytického myšlení, pečlivost a preciznost

Co vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Výbornou dostupnost kanceláře v blízkosti stanice metra „A“
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Další zaměstnanecké výhody - příspěvek na sport či kulturu, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších.

Recepční

Jaká bude vaše role?

  • zajišťování chodu recepce, přijímání návštěv
  • vyřizování hovorů
  • přijímání a odesílání bankovní korespondence
  • zajišťování objednávek a distribuce tiskovin, bankovních tiskopisů, kancelářských potřeb a občerstvení
  • administrativní podporu svěřených divizí

 

Co od vás očekáváme?

  • SŠ vzdělání s maturitou
  • schopnost komunikovat v angličtině
  • příjemné vystupování
  • proaktivní přístup a pečlivost

Co vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Výbornou dostupnost kanceláře v blízkosti stanice metra „A“
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Další zaměstnanecké výhody - příspěvek na sport či kulturu, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších

Projektový manažer/konzultant

Jaká bude vaše role?

• odpovídat za vedení a realizaci projektů v rámci naší banky a garantovat kvalitu jejich realizace
• sledovat a řídit plnění rozpočtu jednotlivých projektů a jejich harmonogramu
• řídit externí i interní dodavatele
• identifikovat klíčové potřeby interního zákazníka, porozumět jim a řídit jejich naplnění
• navrhovat úpravy obchodních procesů banky, příp. definovat nové procesy
• podílet se na tvorbě technických řešení v rámci projektů
• prezentovat návrhy řešení interním zákazníkům v bance a předávat jim realizovaná řešení

Co od vás očekáváme?

• VŠ vzdělání
• zkušenost s vedením projektů v bankovním sektoru
• organizační dovednosti
• zkušenosti s procesní analýzou a analýzou požadavků
• schopnost analyticky zhodnotit získané informace a připravit návrhy řešení
• umění naslouchat kolegům a porozumět jejich požadavkům
• komunikativní jednání
• schopnost vést pracovní jednání v anglickém jazyce

Co vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Výbornou dostupnost kanceláře v blízkosti stanice metra „A“
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Další zaměstnanecké výhody - příspěvek na sport či kulturu, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších.

Máte zájem o práci v PPF bance? Zašlete nám svůj životopis.

Mám zájem o práci v PPF bance