Hledat

Příležitost nepočká

hr@ppfbanka.cz
(+420) 224 175 832

Evropská 2690/17
160 00 Praha 6
Česká republika
Zobraz adresu na mapě

Pozice

Cash Management – produktový specialista

Jaká bude vaše role?

  • Podpora obchodních útvarů pro oblast platebních služeb a cash managementu, spoluúčast na obchodních schůzkách, identifikace a analýza potřeb klientů, příprava, návrhy a komunikace řešení
  • Definice a vytěžování akvizičního a cross-selling potenciálu v oblasti firemního bankovnictví
  • Aktivně sledovat vývojové trendy produktů platebních služeb a cash managementu, inovace a nabídku produktů na bankovním trhu
  • Vývoj a implementace nových produktů a úprava stávajícího produkt mixu, monitoring úspěšnosti produktů a v návaznosti na jejich výsledky návrh změn
  • Zpracovávat cost-benefit analýzy aktuálně připravovaných obchodních aktivit v oblasti retailových nebo komerčních produktů
  • Datová podpora managementu a obchodních týmů, příprava reportů a analýz trhu
  • Interní komunikace s relevantními partnery napříč instituci
 

Co od vás očekáváme?

  • Zkušenost min. 5 let z oblasti bankovnictví či finančních institucí
  • Velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti, schopnost zaujmout
  • Koncepční, inovativní a analytické myšlení
  • Schopnost samostatného rozhodování a organizační schopnosti
  • Energičnost, cílevědomost a zápal pro věc
  • Týmového ducha
  • Velmi dobrou znalost MS Office
  • Pokročilou úroveň angličtiny

Co vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Výbornou dostupnost kanceláře v blízkosti stanice metra „A“
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Další zaměstnanecké výhody - příspěvek na sport či kulturu, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších

Účetní - senior

Jaká bude vaše role?

  • Zpracování a evidence přijatých a vydaných faktur
  • Evidence a účtování majetku
  • Účtování cestovních náhrad a drobného vydání zaměstnanců
  • Účtování účetních dokladů
  • Spolupráce při zpracovávání roční účetní závěrky
  • Podílení se na inventarizaci účtů, na zpracování podkladů k měsíční a roční uzávěrce
  • Spolupráce při přípravě podkladů pro interní i externí audity
  • Orientace v daňové problematice

Co od vás očekáváme?

  • SŠ/VŚ vzdělání ekonomického směru
  • Praxi na pozici účetní min. 3 roky
  • Zkušenosti s účtováním majetku podmínkou
  • Znalost podvojného účetnictví a souvisejících daňových zákonů
  • Znalost s účtováním cestovních náhrad
  • Znalost MS Office – Word, Excel na dobré uživatelské úrovni
  • Znalost Aj - základní
  • Samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, flexibilita

Co vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Výbornou dostupnost kanceláře v blízkosti stanice metra „A“
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Další zaměstnanecké výhody - příspěvek na sport či kulturu, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších.

Právník - Junior (částečný úvazek)

Jaká bude vaše role?

  • Podílet se na přípravě a uzavření úvěrové a zajišťovací dokumentace
  • Příprava jednoduchých právních podání
  • Korespondence s klienty či externími subjekty
  • Administrativní podpora právního odboru

Co od vás očekáváme?

  • Spolupráce je vhodná pro studenty právnické fakulty či pro maminky (právničky) na rodičovské dovolené
  • Časovou flexibilitu
  • Dobrou znalost anglického jazyka
  • Zkušenost s MS Office (Word, Excel)

Co vám nabízíme?

  • Získat cenné zkušenosti z bankovního prostředí
  • Možnost dlouhodobé spolupráce a perspektivy
  • Odpovídající finanční ohodnocení

Administrativní podpora obchodního týmu

Jaká bude vaše role?

  • Aktivní podpora obchodního týmu veřejného sektoru 
  • Administrace obchodních případů
  • Zakládání a správa klientských dat v interních systémech
  • Příprava podkladů pro schvalovací proces bankovních produktů 
  • Administrativní činnosti spojené s monitoringem plnění smluvních povinností
  • Příprava podkladů a smluvní dokumentace pro platební bankovní služby

Co od vás očekáváme?

  • Min. SŠ vzdělání
  • Znalost MS Office (Word, Excel)
  • Zaměření na administrativu, obchod a bankovnictví
  • Komunikativnost
  • Pečlivost, samostatnost a spolehlivost

Co vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Výbornou dostupnost kanceláře v blízkosti stanice metra „A“
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Další zaměstnanecké výhody - příspěvek na sport či kulturu, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších

Senior Credit Risk Analyst

Key Responsibilities

  • Senior analyst will be responsible for assigning and maintaining credit ratings of the counterparties on the world financial markets (primarily banks)
  • The candidate will also participate on an examination

Requirements/Qualifications

  • Master degree
  • At least two years of experience in credit analysis
  • Knowledge of accounting and finance principles of financial institutions
  • Knowledge of credit analysis with the focus on financial institutions
  • Sound judgment and capability of developing independent opinions and defending views
  • Strong quantitative aptitude, proven analytical skills and strong attention to detail
  • Ability to be proactive and exercise initiative

Benefits

  • Background of strong and stable Czech bank
  • Professional work environment
  • Competitive salary package
  • Additional benefits

Analytik kreditních rizik

Jaká bude vaše role?

  • provádět nezávislé kreditní analýzy korporátních klientů včetně stanovování jejich bonity
  • spolupracovat s risk manažerem na tvorbě stanoviska k návrhům na poskytnutí úvěrových obchodů
  • spolupracovat při provádění monitoringu obchodních případů

Co od vás očekáváme?

  • VŠ vzdělání ekonomického směru
  • znalost a praxi v oblasti kreditní nebo finanční analýzy alespoň dva roky
  • schopnost obhajovat svá stanoviska k podávaným návrhům
  • velmi dobré analytické schopnosti a logické myšlení
  • samostatnost, zaměření na detail

Co vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Výbornou dostupnost kanceláře v blízkosti stanice metra „A“
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Další zaměstnanecké výhody - příspěvek na sport či kulturu, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších
 

Controller Junior

Jaká bude vaše role?

  • Zpracovávat manažerský reporting 
  • Podílet se na přípravě budgetů
  • Zodpovídat za zpracování reportů  pro obchodní divizi 
  • Nákladové reporty - porovnávání a vyhodnocování plánů

Co od vás očekáváme?

  • VŠ ekonomického směru 
  • Ideálně alespoň rok praxe (možno i při studiu)
  • Dobrou znalost Excelu (kontingenční tabulky)
  • Teoretickou znalost bankovnictví a účetnictví
  • Schopnost písemně komunikovat v anglickém jazyce
 

Co vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Výbornou dostupnost kanceláře v blízkosti stanice metra „A“
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Další zaměstnanecké výhody - příspěvek na sport či kulturu, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších
 

Máte zájem o práci v PPF bance? Zašlete nám svůj životopis.

Mám zájem o práci v PPF bance