Hledat

Příležitost nepočká

Pokud máte zájem o práci v PPF bance, zašlete nám svůj životopis.


Mám zájem o práci v PPF bance.

Evropská 2690/17
160 00 Praha 6
Česká republika
Zobraz adresu na mapě

(+420) 222 244 255
LinkedIn

Pozice

Asistent/ka členky představenstva

Komplexní podpora členky představenstva pro oblast řízení rizik zahrnuje:

  • Zajištění veškeré potřebné administrativy pro členku představenstva
  • Správu kalendáře, organizaci agendy, schůzek i služebních cest
  • Koordinaci porad včetně přípravy podkladů a zápisů z porad
  • Kontrolování dodržování interních norem, dbaní na jejich aktualizaci
  • Podílení se na přípravě smluv, objednávek a likvidaci faktur
  • Práci s datovou schránkou a zodpovědnost za včasné reakce
  • Kvalitní přenos informací mezi členy představenstva, zachování důvěrnosti informací

Co od vás očekáváme?

  • Výborné komunikační dovednosti
  • Smysl pro organizaci, orientaci na detail
  • Uživatelskou znalost MS Word, Excel a PowerPoint
  • Komunikativní znalost anglického jazyka
  • Orientaci v oblasti bankovnictví, zájem o ekonomiku a finančnictví velkou výhodou
  • Zdravou asertivitu

Co vám nabízíme?

  • Zázemí prestižní a stabilní společnosti
  • Zodpovědnou a pestrou práci s možností komplexně nahlédnout do chodu bankovní instituce
  • Nadstandardní pracovní prostředí v blízkosti stanice metra „A“
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Zaměstnanecké výhody - příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších

Credit Analyst (Financial Institutions)

Key responsibilities:

  • Conduct credit assessment of Financial Institutions. Perform rating evaluation, preparation of written credit opinion report and limits review for new/existing counterparties.
  • Preparation of sector-specific research, presentations and commentaries.
  • Comprehensive and timely coverage of banking industry in the countries of focus.
  • Monitoring industry conditions and knowledge of trends and themes affecting the credit quality of counterparties under coverage.
  • Periodic review and renewal of credit ratings and limits for existing counterparties.
  • Monitoring a portfolio of counterparties with external issuer ratings and preparation of materials in the case of a rating change.
  • Preparation of materials on counterparties and limits for the discussion on Credit Committee.
  • Participation in development, implementation and updating of methodologies, processes and procedures related to the department.
  • Responding to external queries from clients and other departments.

Job requirements:

  • Good educational background: a university degree in finance/economics, further professional qualification (such as participation in CFA, ACCA, CFI etc) is appreciated.
  • Proficiency in written and spoken English is essential.
  • Significant analytical experience with strong background in either financial institutions or corporate credit analysis.
  • Strong writing and communication skills.
  • Ability to work independently as well as being a good team player.
  • Ability to cope with time pressure and deliver results within deadlines.
  • Good Microsoft Office Skills (Excel/Word/PowerPoint); proficiency with Bloomberg is preferred.

We offer:

  • An opportunity to work for a prestigious Czech bank within a strong investment group
  • Attractive work environment in a close proximity of metro "A" - Dejvická
  • Motivational salary
  • Employee benefits such as a contribution towards pension plan, meal contribution, 5 weeks of holidays + additional personal days off and more

Senior IT Aplikační Specialista

Čemu se u nás budete věnovat?

  • Podílet se na správě, instalaci a vývoji aplikací
  • Komunikovat s interními zákazníky a prioritizovat business požadavky
  • Koordinovat aktivity uvnitř týmu aplikačních administrátorů
  • Spolupracovat s ostatními týmy v rámci IT (např. tým interního vývoje) i mimo IT
  • Aktivně se účastnit na projektech banky, případně dodávat vlastní projekty
  • Řídit release plán IT Aplikací
  • Reportovat budete přímo řediteli IT AplikacÍ
  • Spravovat široké portfolio aplikací v oblasti Správy klienta na různých platformách

Co od vás očekáváme?

  • Zkušenost z bankovního prostředí či finanční organizace jsou velkou výhodou
  • Hlubokou znalost některého ze CRM systémů, (např. Siebel, SAP, Microsoft CRM a jiné)
  • Výhodou je zkušenost s Docker, Kubernetes, DevOps
  • Zkušenosti s řízením IT projektů
  • Schopnost vyjednávat s dodavateli
  • Týmovou orientaci
  • Schopnost řídit a koordinovat menší tým
  • Výborné komunikační a prezentační schopnosti

Co vám nabízíme?

  • Zázemí prestižní a stabilní banky
  • Možnost ovlivnit směřování aplikací a řešit požadavky vlastním způsobem
  • Nadstandardní pracovní prostředí v blízkosti stanice metra „A“
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Další zaměstnanecké výhody - příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších