Hledat

Příležitost nepočká

hr@ppfbanka.cz
(+420) 224 175 832

Evropská 2690/17
160 00 Praha 6
Česká republika
Zobraz adresu na mapě

Pozice

Účetní - senior (DPH)

Jaká bude vaše role?

  • Kompletní agenda spojená s DPH, srážkovou a silniční daní
  • Kontrola přijatých a vydaných faktur, zejména z pohledu DPH
  • Zpracování přijatých a vydaných faktur (výjimečně)
  • Správa a údržba předpisů a účtového rozvrhu týkajících se oblastí DPH a srážkové daně
  • Inventarizace účtů v gesci
  • Spolupráce a komunikace napříč bankou v rámci stávajících i nových projektů

Co od vás očekáváme?

  • Min. SŠ vzdělání ekonomického směru
  • Praxi na pozici účetní min 5 let, praxe v bankovnictví výhodou
  • Znalost DPH a srážkové daně podmínkou
  • Znalost podvojného účetnictví a souvisejících daňových zákonů
  • Znalost MS Office – Word, Excel na dobré uživatelské úrovni
  • Znalost Aj - základní
  • Samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, flexibilita, nekonfliktní osobnost
  • Logické myšlení
  • Ochota učit se novým věcem
  • Aktivní přístup k práci

Co vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Týden dovolené navíc, dny osobního volna
  • Příspěvek na stravování, příspěvek na sport a kulturu, příspěvek na penzijní pojištění
  • Zvýhodněné podmínky bankovního účtu a bankovních produktů
  • Rozvoj a vzdělávání

Administrátor IT aplikací (JIRA)

Jaká bude vaše role?

  • Spravovat široké spektrum aplikací na různých platformách
  • Řešit požadavky uživatelů na druhém stupni podpory
  • Koordinovat aktivity v oblasti přidělených aplikací
  • Připravovat zadávací specifikaci pro nové požadavky uživatelů
  • Instalovat nové verze aplikací do testovacího a live prostředí
  • Dokumentovat nové postupy a procesy v IT Vyřizovat administrativu spojenou s dodávkami sw (objednávky, faktury, rozpočty)
  • Řešit požadavky z větších rozvojových aktivit v rámci projektů banky
  • Poskytovat podporu ostatním týmům v IT

Co od vás očekáváme?

  • Znalost JIRA – administrace
  • Zkušenosti s instalováním a provozováním aplikací
  • MS SQL (tvorba jednodušších selektů), Linux výhodou
  • Výhodou jsou znalosti fungování finančních trhů nebo fungování finanční organizace
  • Pečlivost a flexibilitu
  • Zájem se neustále vzdělávat
  • Schopnost jednat s integrátory a dodavateli
  • Odpovědnost za svěřenou oblast a časovou flexibilitu
  • Angličtinu – na úrovni komunikace s dodavateli
  • Řidičské oprávnění skupiny B

Co vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Týden dovolené navíc, další dny pracovního volna
  • Příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, nadstandardní zdravotní péči
  • Zvýhodněné podmínky bankovního účtu a bankovních produktů
  • Rozvoj a vzdělávání

Administrátor IT aplikací (Klientské aplikace)

Jaká bude vaše role?

  • Spravovat široké spektrum aplikací na různých platformách
  • Řešit požadavky uživatelů na druhém stupni podpory
  • Koordinovat aktivity v oblasti přidělených aplikací
  • Připravovat zadávací specifikaci pro nové požadavky uživatelů
  • Instalovat nové verze aplikací do testovacího a live prostředí
  • Dokumentovat nové postupy a procesy v IT Vyřizovat administrativu spojenou s dodávkami sw (objednávky, faktury, rozpočty)
  • Řešit požadavky z větších rozvojových aktivit v rámci projektů banky
  • Poskytovat podporu ostatním týmům v IT

Co od vás očekáváme?

  • Zkušenosti s instalováním a provozováním aplikací (alespoň jeden rok)
  • MS SQL (tvorba jednodušších selektů), znalost platformy HCL Lotus Notes výhodou
  • Znalosti fungování finanční organizace výhodou.
  • Pečlivost a flexibilitu
  • Zájem se neustále vzdělávat
  • Schopnost jednat s integrátory a dodavateli
  • Odpovědnost za svěřenou oblast a časovou flexibilitu
  • Angličtinu – na úrovni komunikace s dodavateli
  • Řidičské oprávnění skupiny B

Co vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Týden dovolené navíc, další dny pracovního volna
  • Příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, nadstandardní zdravotní péči
  • Zvýhodněné podmínky bankovního účtu a bankovních produktů
  • Rozvoj a vzdělávání

Business analytik

Jaká bude vaše role?

  • Účast na projektech napříč všemi útvary banky
  • Identifikace, analýza a řízení klíčových potřeb interního zákazníka
  • Analýza a návrh úprav stávajících procesů, popř. návrh nových procesů
  • Identifikace možností rozvoje bankovních systémů v návaznosti na procesy, definování funkcionalit/změn v systémech
  • Prezentace vlastních návrhů řešení interním zákazníkům
  • Vytváření procesních map/modelů

Co od vás očekáváme?

  • VŠ vzdělání
  • Chuť a zájem se vzdělávat a získávat nové zkušenosti
  • Schopnost analyticky zhodnotit získané informace a připravit návrhy řešení včetně jejich popisu
  • Organizační dovednosti
  • Umění naslouchat kolegům a porozumět jejich požadavkům
  • Realizovat změny a navrhovat nová řešení, která mají smysl
  • Komunikativní jednání - schopnost vést interview s jednotlivci i skupinami
  • Schopnost vést pracovní jednání v anglickém jazyce

Co vám nabízíme?

  • Možnost profesního a osobního růstu formou participace na zajímavých transformačních projektech
  • Stabilní pracovní zázemí v prestižní společnosti
  • Výbornou dostupnost kanceláře v blízkosti stanice metra „A“
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Další zaměstnanecké výhody – nadstandardní zdravotní péči, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a další, které Vám rádi představíme osobně

Máte zájem o práci v PPF bance? Zašlete nám svůj životopis.

Mám zájem o práci v PPF bance