Hledat

Příležitost nepočká

hr@ppfbanka.cz
(+420) 224 175 832

Evropská 2690/17
160 00 Praha 6
Česká republika
Zobraz adresu na mapě

Pozice

Administrátor bankovních aplikací - junior

Jaká bude vaše role?

  • Připravovat zadávací specifikaci pro nové požadavky uživatelů
  • Zdokonalovat znalosti ve finančních produktech a jejich zákonitosti
  • Instalovat nové verze aplikací do testovacího a live prostředí
  • Spravovat přístupy uživatelů, v oblasti aplikací definovaného týmu
  • Dokumentovat nové postupy a procesy v IT Vyřizovat administrativu spojenou s dodávkami sw (objednávky, faktury)
  • Účastnit se větších rozvojových aktivit v rámci projektů banky
  • Poskytovat podporu ostatním týmům v IT

Co od vás očekáváme?

  • Základní znalost MS produktů a IT PC
  • Znalosti i dalších technologií (SQL, OS, VBS, LN)
  • Základní znalosti v oblasti Finančních trhů (produkty)
  • Pečlivost a flexibilitu
  • Zájem se neustále vzdělávat
  • Schopnost jednat s integrátory a dodavateli
  • Odpovědnost za svěřenou oblast a časovou flexibilitu
  • Angličtinu alespoň na úrovni čtení návodů, diskuzí či jiných odborných článků na internetu
  • Řidičské oprávnění skupiny B

Co vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Týden dovolené navíc, dny osobního volna
  • Příspěvek na stravování, příspěvek na sport a kulturu, příspěvek na penzijní pojištění
  • Zvýhodněné podmínky bankovního účtu a bankovních produktů
  • Rozvoj a vzdělávání

Specialista tvorby opravných položek a reportingu

Jaká bude vaše role?

  • Provádět a odpovídat za výpočet opravných položek
  • Odpovídat za reporting portfolia
  • Provádět monitoring, vyhodnocování a kontrolu zajištění jednotlivých obchodních případů
  • Odpovídat za správnou evidenci dat ve vnitřních systémech banky
  • Připravovat reporty, metodické a pracovní postupy v uvedené oblasti
  • Spolupracovat s kolegy z ostatních útvarů (zejména řízení kreditních rizik, controlling a výkaznictví)

Co od vás požadujeme?

  • VŠ vzdělání ekonomického nebo mat-fyz směru
  • Praxe v bankovnictví min. 2 roky, znalost IFRS 9
  • Velmi dobrou znalost MS Excel (práce s makry podmínkou)
  • Znalost anglického jazyka (zejména práce se smluvními dokumenty)
  • Kladný vztah k číslům a opakujícím se činnostem
  • Schopnost logického a analytického myšlení, pečlivost a preciznost

Co vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Týden dovolené navíc, dny osobního volna
  • Příspěvek na stravování, příspěvek na sport a kulturu, příspěvek na penzijní pojištění
  • Zvýhodněné podmínky bankovního účtu a bankovních produktů
  • Rozvoj a vzdělávání

Recepční

Jaká bude vaše role?

  • zajišťování chodu recepce, přijímání návštěv
  • vyřizování hovorů
  • přijímání a odesílání bankovní korespondence
  • zajišťování objednávek a distribuce tiskovin, bankovních tiskopisů, kancelářských potřeb a občerstvení
  • administrativní podporu svěřených divizí

 

Co od vás očekáváme?

  • SŠ vzdělání s maturitou
  • schopnost komunikovat v angličtině
  • příjemné vystupování
  • proaktivní přístup a pečlivost

Co vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Týden dovolené navíc, dny osobního volna
  • Příspěvek na stravování, příspěvek na sport a kulturu, příspěvek na penzijní pojištění
  • Zvýhodněné podmínky bankovního účtu a bankovních produktů
  • Rozvoj a vzdělávání

Administrativní asistent/ka divize IT

Jaká bude vaše role?

  • Připravovat podklady pro schvalování objednávek a smluv.
  • Likvidovat faktury a spravovat majetek v oblasti IT.
  • Připravovat a kontrolovat čerpání finančního plánu divize IT a projektové kanceláře.
  • Zajišťovat vybrané provozní kontrolní činnosti.
  • Evidovat a kontrolovat přístupy a licence.
  • Sestavovat a zajišťovat plnění harmonogramů a konání porad.
  • Koordinovat schůzky a zajišťovat komunikaci s externím i interním partnery.

Co od vás očekáváme?

  • SŠ vzdělání s maturitou
  • Dobrá znalost MS OFFICE, zejména Word a Excel
  • Schopnost komunikovat v angličtině
  • Příjemné vystupování
  • Pečlivost, svědomitost a proaktivní přístup

Co vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Týden dovolené navíc, dny osobního volna
  • Příspěvek na stravování, příspěvek na sport a kulturu, příspěvek na penzijní pojištění
  • Zvýhodněné podmínky bankovního účtu a bankovních produktů
  • Rozvoj a vzdělávání

Projektový manažer/konzultant

Jaká bude vaše role?

• odpovídat za vedení a realizaci projektů v rámci naší banky a garantovat kvalitu jejich realizace
• sledovat a řídit plnění rozpočtu jednotlivých projektů a jejich harmonogramu
• řídit externí i interní dodavatele
• identifikovat klíčové potřeby interního zákazníka, porozumět jim a řídit jejich naplnění
• navrhovat úpravy obchodních procesů banky, příp. definovat nové procesy
• podílet se na tvorbě technických řešení v rámci projektů
• prezentovat návrhy řešení interním zákazníkům v bance a předávat jim realizovaná řešení

Co od vás očekáváme?

• VŠ vzdělání
• zkušenost s vedením projektů v bankovním sektoru
• organizační dovednosti
• zkušenosti s procesní analýzou a analýzou požadavků
• schopnost analyticky zhodnotit získané informace a připravit návrhy řešení
• umění naslouchat kolegům a porozumět jejich požadavkům
• komunikativní jednání
• schopnost vést pracovní jednání v anglickém jazyce

Co vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Týden dovolené navíc, dny osobního volna
  • Příspěvek na stravování, příspěvek na sport a kulturu, příspěvek na penzijní pojištění
  • Zvýhodněné podmínky bankovního účtu a bankovních produktů
  • Rozvoj a vzdělávání

Máte zájem o práci v PPF bance? Zašlete nám svůj životopis.

Mám zájem o práci v PPF bance