Hledat

Příležitost nepočká

(+420) 224 175 832

Evropská 2690/17
160 00 Praha 6
Česká republika
Zobraz adresu na mapě

Pozice

Aplikační administrátor

Koho hledáme?

Spoluhráče do oddělení IT aplikace, který má základní zkušenosti s IT technologiemi a rád by se této oblasti rozvíjel.

Co od Vás očekáváme?

  • Máte základní znalost MS produktů a IT PC
  • Máte znalosti i dalších technologií (SQL, OS, VBS, LN)?
  • Jste pečlivý a neodcházíte od rozdělané práce
  • Nestačí Vám znalosti, které v současné době máte a chcete si je neustále rozšiřovat
  • Baví Vás pracovat v týmu, stejně jako jednat s integrátory a dodavateli
  • Uvědomujete si odpovědnost za svěřenou oblast a v případě potřeby se dokážete časově přizpůsobit.
  • Angličtinu zvládáte alespoň na úrovni čtení návodů, diskuzí či jiných odborných článků na internetu.
  • Vlastníte řidičské oprávnění skupiny B.
  • Jaká bude Vaše role?

  • Spravovat přístupy uživatelů, v oblasti aplikací definovaného týmu
  • Připravovat zadávací specifikaci pro nové požadavky uživatelů
  • Poznávat finanční produkty a jejich zákonitosti
  • Instalovat nové verze aplikací do testovacího a live prostředí
  • Dokumentovat nové postupy a procesy v IT
  • Vyřizovat administrativu spojenou s dodávkami sw (objednávky, faktury)
  • Účastnit se větších rozvojových aktivit v rámci projektů banky
  • Poskytovat podporu ostatním týmům v IT
  • Co Vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Osobní rozvoj v oblastech, která Vás nejvíce zajímají
  • Budete se podílet na zajímavých projektech
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Výbornou dostupnost kanceláře u stanice metra „A“
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Další zaměstnanecké výhody
  • Analytik a správce integrací

    Koho hledáme?

    Kolegu do IT, který posílí kompetence v oblasti analýzy a provozování integračních služeb spojených s rozvojovými projekty banky.

    Jaká bude Vaše role?

  • Navrhovat a řídit integraci mezi jednotlivými aplikacemi
  • Vytvářet jednotnou metodiku integrací
  • Podílet se na projektových aktivitách
  • Udržovat testovací a provozní prostředí a jeho dokumentaci
  • Aktivně komunikovat s dodavateli, kolegy v IT a na projektech
  • Podílet se na celkovém rozvoji bankovního prostředí
  • Co od Vás očekáváme?

  • Praxi na integračních projektech
  • Schopnost řídit a koordinovat několik bankovních systémů
  • Znalosti z oblasti systémové integrace a analýzy
  • Ochotu učit se a rozšiřovat si znalosti
  • Znalost angličtiny alespoň na úrovni studia dokumentace, mailové korespondence, diskuzí či jiných odborných článků na internetu.
  • Co Vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí.
  • Osobní rozvoj v oblastech, které Vás nejvíce zajímají.
  • Výbornou dostupnost kanceláře u stanice metra „A“.
  • Flexibilní pracovní dobu, týden dovolené navíc, 4 dny osobního volna
  • Příspěvek na stravování, penzijní pojištění, kulturu, sport, vzdělání a mnoho dalších
  • Senior Sales Manager - investiční produkty

    Jaká bude Vaše role?

  • Zajišťovat provádění obchodů na peněžním, kapitálovém a derivátovém trhu na cizí účet a zároveň budete klientům poskytovat aktuální informace z dění na uvedených trzích.
  • Zajišťovat upisování a umísťovaní emisí.
  • Samostatně řešit speciální investiční projekty.
  • Odpovídat za správnou realizaci a evidenci obchodů.
  • Co Vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí.
  • Výbornou dostupnost kanceláře v blízkosti stanice metra „A“.
  • Odpovídající finanční ohodnocení.
  • Další zaměstnanecké výhody - příspěvek na sport či kulturu, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších, které Vám rádi představíme osobně.
  • Co od Vás očekáváme?

  • VŠ vzdělání ekonomického zaměření
  • Obchodní zkušenosti z oblasti prodeje investičních produktů v bankovním sektoru min. 3 – 5 let
  • Zaměření na korporátní klientelu.
  • Umění naslouchat a porozumět požadavkům klientů.
  • Schopnost vést pracovní jednání v anglickém jazyce
  • Platnou odbornost pro OCP dle novely zákona o podnikání na kapitálových trzích, popř. ochotu v krátkém čase zkoušku složit
  • Jste týmový hráč

  • Junior Sales Manager - finanční trhy

    Jaká bude Vaše role?

  • Zajišťovat provádění obchodů na peněžním, kapitálovém a derivátovém trhu na cizí účet.
  • Poskytovat klientům aktuální informace z dění na uvedených trzích.
  • Zajišťovat upisování a umísťovaní emisí.
  • Samostatně řešit speciální investiční projekty.
  • Odpovídat za správnou realizaci a evidenci obchodů.
  • Co Vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí.
  • Výbornou dostupnost kanceláře v blízkosti stanice metra „A“.
  • Odpovídající finanční ohodnocení.
  • Další zaměstnanecké výhody - příspěvek na sport či kulturu, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších, které Vám rádi představíme osobně.
  • Co od Vás očekáváme?

  • VŠ vzdělání ekonomického zaměření
  • Zkušenosti z finančního sektoru získané i během studia
  • Zájem o oblast finančních trhů
  • Schopnost rychle se zorientovat v problematice investičních produktů
  • Schopnost vést pracovní jednání v anglickém jazyce
  • Komunikační dovednosti a umění naslouchat
  • Ochotu v krátkém čase složit zkoušku pro OCP dle novely zákona o podnikání na kapitálových trzích
  • Jste týmový hráč

  • Senior Credit Risk Analyst

    Key Responsibilities

  • Senior analyst will be responsible for assigning and maintaining credit ratings of the counterparties on the world financial markets (primary banks).

    The candidate will also participate on an examition of the rating methodology and back testing.


  • Requirements/Qualifications

  • Master degree

    At least two years of experience in credit analysis

    Knowledge of accounting and finance principles of financial institutions

    Knowledge of credit analysis with the focus on financial institutions

    Sound judgment and capability of developing independent opinions and defending views

    Strong quantitative aptitude, proven analytical skills and strong attention to detail

    Ability to be proactive and exercise initiative



  • Recepční

    Jaká bude Vaše role?

    • zajišťování chodu recepce, přijímání návštěv
    • vyřizování hovorů
    • přijímání a odesílání bankovní korespondence
    • zajišťování objednávek a distribuce tiskovin, bankovních tiskopisů, kancelářských potřeb a občerstvení
    • administrativní podporu svěřených divizí


    Co Vám nabízíme?

    • Stabilní bankovní zázemí.
    • Výbornou dostupnost kanceláře v blízkosti stanice metra „A“.
    • Příjemné pracovní prostředí.
    • Další zaměstnanecké výhody - příspěvek na sport či kulturu, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších, které Vám rádi představíme osobně.

    Co očekáváme?

    • SŠ vzdělání s maturitou
    • schopnost komunikovat v angličtině
    • příjemné vystupování
    • proaktivní přístup a pečlivost


    Máte zájem o práci v PPF bance? Zašlete nám svůj životopis.

    Mám zájem o práci v PPF bance