Hledat

Příležitost nepočká

hr@ppfbanka.cz
(+420) 224 175 832

Evropská 2690/17
160 00 Praha 6
Česká republika
Zobraz adresu na mapě

Pozice

Administrativní podpora obchodního týmu (financování nemovitostí)

Jaká bude vaše role?

  • Aktivní podpora obchodního týmu při akvizici, realizaci a správě obchodních případů
  • Zakládání a správa klientských dat v interních systémech
  • Příprava podkladů pro schvalovací proces bankovních produktů a jejich čerpání z úvěrových rámců pro klienty
  • Administrativní činnosti spojené s monitoringem plnění smluvních povinností
  • Příprava podkladů a smluvní dokumentace pro platební bankovní služby

Co od vás očekáváme?

  • Zkušenost z bankovního prostředí alespoň 2 roky
  • Znalost anglického jazyka (písemná i ústní komunikace)
  • Znalost MS Office (Word, Excel)
  • Pečlivost, samostatnost a spolehlivost

Co vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Týden dovolené navíc, dny osobního volna
  • Příspěvek na stravování, příspěvek na sport a kulturu, příspěvek na penzijní pojištění
  • Zvýhodněné podmínky bankovního účtu a bankovních produktů
  • Rozvoj a vzdělávání

Network administrátor

Jaká bude vaše role?

  • Aktivní správa LAN/MAN/WAN (L2-L3 vrstva, bezpečnostní perimetry)
  • Rozvoj a provoz dalších technologií (proxy, load balancery, WiFi)
  • Spolupráce v menším týmu, součinnost na bankovních projektech
  • Jednání s integrátory a dodavateli

Co od vás očekáváme?

  • Pochopení odpovědnosti za svěřenou oblast, v případě potřeby časová flexibilita
  • Minimálně dvouletá praktická administrace L2-L3 vrstvy (routery, switche) a L4-L7 vrstvy (firewally, proxy)
  • Znalost Microsoft Server & AD, Linux prostředí výhodou
  • Znalost anglického jazyka na úrovni čtení návodů, diskuzí či jiných odborných článků na internetu
  • Schopnost aktivně sdílet know-how a podílet se na vytváření interních postupů, vlastní iniciativa

Co vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Týden dovolené navíc, dny osobního volna
  • Příspěvek na stravování, příspěvek na sport a kulturu, příspěvek na penzijní pojištění
  • Zvýhodněné podmínky bankovního účtu a bankovních produktů
  • Rozvoj a vzdělávání

Specialista vypořádání obchodů na peněžních trzích

Jaká bude vaše role?

  • zodpovídat za správné a včasné vypořádání obchodů na peněžních trzích vč. kontroly rozsahu pravomocí
  • komunikovat s externími subjekty peněžního trhu (vypořádací centra), s bankami, protistranami a smluvními klienty
  • zajišťovat správu obchodních transakcí (vypořádání bankovních operací až do jejich splatnosti nebo ukončení)
  • pořizovat vstupy a transakce v rámci účetního systému v rozsahu přidělených oprávnění a stanovených pravomocí
  • odesílat platby vyplývající z Collateral managementu
  • spolupracovat na přípravě a implementaci nových produktů a služeb (např. testování SW vybavení)

Co od vás očekáváme?

  • bankovní praxi na pozici back office min. 3 let
  • znalost systému IVAN, Midas výhodou
  • znalost bankovních produktů a jejich podmínek
  • schopnost přijmout zodpovědnost za vykonávané činnosti v rámci malého týmu
  • pečlivost, pracovitost a zaměření na detail
  • časovou flexibilitu
  • znalost AJ

Co vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Týden dovolené navíc, dny osobního volna
  • Příspěvek na stravování, příspěvek na sport a kulturu, příspěvek na penzijní pojištění
  • Zvýhodněné podmínky bankovního účtu a bankovních produktů
  • Rozvoj a vzdělávání

Senior specialista monitoringu a čerpání

Jaká bude vaše role?

  • Monitorování, vyhodnocování a kontrola zajištění jednotlivých obchodních případů
  • Odpovědnost za kontrolní činnosti týkající se úvěrového rizika banky
  • Reporting výsledků komplexního monitoringu a přehledu o vývoji úvěrového portfolia
  • Odpovědnost za stanovení změny klasifikace i výpočtu pohledávek
  • Kontrola plnění odkládacích podmínek čerpání i evidence porušení smluvních podmínek
  • Odpovědnost za systém kontroly podmínek čerpání
  • Vypracování a aktualizace metodických materiálů a pracovních postupů
  • Koordinace činností odboru monitoringu a čerpání

Co od vás očekáváme?

  • VŠ vzdělání ekonomického směru
  • Min. 5 let zkušeností v oblasti čerpání korporátních úvěrů podmínkou
  • Práci s MS Excel na velmi dobré úrovni (práce s makry výhodou)
  • Orientaci v právních předpisech z finanční oblasti
  • Znalost anglického jazyka (práce se smluvními dokumenty), znalost ruského jazyka výhodou
  • Schopnost analytického myšlení, kladný vztah k číslům

Co vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Týden dovolené navíc, dny osobního volna
  • Příspěvek na stravování, příspěvek na sport a kulturu, příspěvek na penzijní pojištění
  • Zvýhodněné podmínky bankovního účtu a bankovních produktů
  • Rozvoj a vzdělávání

Máte zájem o práci v PPF bance? Zašlete nám svůj životopis.

Mám zájem o práci v PPF bance