Hledat

Příležitost nepočká

Pokud máte zájem o práci v PPF bance, zašlete nám svůj životopis.


Mám zájem o práci v PPF bance.

Evropská 2690/17
160 00 Praha 6
Česká republika
Zobraz adresu na mapě

(+420) 222 244 255
LinkedIn

Pozice

IT Security Specialist

Na této pozici budete:

  • Zpracovávat výstup z bezpečnostního dohledového nástroje (SIEM)
  • Provádět a zajišťovat bezpečnostní kontroly
  • Spolupracovat na tvorbě strategie bezpečnosti
  • Prosazovat a aktualizovat Bezpečnostní politiku a související předpisy
  • Identifikovat interní a externí hrozby a rizika ovlivňující bezpečnost
  • Navrhovat, implementovat a průběžně kontrolovat opatření minimalizující tato rizika a jejich případný dopad
  • Zajišťovat správu bezpečnostních zařízení a navrhovat bezpečnostní opatření u všech užívaných objektů
  • Sledovat a dynamicky reagovat na nově vyskytující se hrozby (Malware, zranitelnosti, aj.)
  • Spolupracovat na projektech banky

Co od váš očekáváme:

  • Praxi v oblasti informační bezpečnosti min. 2 roky - podmínkou
  • VŠ vzdělání
  • Organizační a komunikační schopnosti
  • Logické a analytické myšlení
  • Znalost AJ minimálně na komunikační úrovni
  • Znalost/praxe z bankovního prostředí výhodou

Nabízíme:

  • Zázemí prestižní a stabilní společnosti
  • Zodpovědnou a pestrou práci s možností realizovat se v preferované oblasti IT security
  • Nadstandardní pracovní prostředí v blízkosti stanice metra „A“
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Zaměstnanecké výhody - příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších

Recepční

Jaká bude Vaše role?

  • Zajišťování chodu recepce, přijímání návštěv (nyní návštěvy omezeny)
  • Vyřizování a přepojování hovorů
  • Přijímání a odesílání bankovní korespondence, včetně distribuce/odesílání zpráv z datové schránky
  • Zajišťování objednávek a distribuce tiskovin, bankovních tiskopisů, kancelářských potřeb a občerstvení
  • Administrativní podpora svěřených divizí
  • Spolupráce na nastavování, změnách a zefektivňování procesů
  • Participace na popisu nových funkčností/změn v používaných aplikacích a jejich testování
  • Řešení provozních záležitostí
  • Tvorba a aktualizace pracovních postupů a manuálů

Co od Vás očekáváme?

  • Vystupujete profesionálně a příjemně – budete první kontakt pro návštěvy i zaměstnance
  • Nebojíte se komunikace a ovládáte ji na vysoké úrovni
  • K práci dokážete přistupovat svědomitě a s nadšením
  • Aktivně si hledáte úkoly, přemýšlíte, jak dělat věci lépe a efektivněji
  • Máte SŠ vzdělání s maturitou
  • Dokážete komunikovat anglicky (např. vyřídit telefonát v angličtině)
  • Máte zkušenosti v administrativě 3 – 5 let
  • Setkal/a jste se s nastavováním pracovních postupů a tvorbou pracovních manuálů
  • Uvítáme, pokud máte zkušenosti se změnou procesů, zlepšováním činností ve svěřené agendě
  • Uživatelsky ovládáte MS Excel, MS Word, MS Outlook

Nabízíme:

  • Práci v příjemném kolektivu, kde budete mít možnost ovlivňovat a zlepšovat procesy
  • Zázemí stabilní české banky, která je součástí silné investiční skupiny
  • Nadstandardní pracovní prostředí v blízkosti stanice metra „A“
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Smlouvu na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení
  • Zaměstnanecké výhody - příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších

Senior IT Aplikační Specialista

Čemu se u nás budete věnovat?

  • Podílet se na správě, instalaci, testování a vývoji aplikací
  • Komunikovat s interními zákazníky a prioritizovat business požadavky
  • Koordinovat aktivity uvnitř týmu aplikačních administrátorů
  • Spolupracovat s ostatními týmy v rámci IT (např. tým interního vývoje) i mimo IT
  • Aktivně se účastnit na projektech banky, případně dodávat vlastní projekty
  • Reportovat budete přímo řediteli IT Aplikací

Co od vás očekáváme?

  • Zkušenosti z bankovního prostředí
  • Znalost CRM systému Microsoft Dynamics CRM a Sharepoint
  • Znalost produktů banky v oblasti finančních trhů
  • Znalost systémů pro obchodování a vypořádání na finančních trzích
  • Základní znalost MSSQL, ORACLE, Groovy, Bash, Powershall
  • Výhodou je zkušenost s Docker, Kubernetes, DevOps
  • Zkušenosti s řízením IT projektů
  • Schopnost vyjednávat s dodavateli
  • Schopnost řídit a koordinovat menší tým
  • Výborné komunikační a prezentační schopnosti

Co vám nabízíme?

  • Zázemí prestižní a stabilní banky
  • Možnost ovlivnit směřování aplikací a řešit požadavky vlastním způsobem
  • Nadstandardní pracovní prostředí v blízkosti stanice metra „A“
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Další zaměstnanecké výhody - příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších

IT Aplikační Specialista – BI/DWH

Čemu se u nás budete věnovat?

  • Podílet se na celém životním cyklu, tj. analýze, vývoji, a testování business požadavků
  • Navrhovat a realizovat úpravy Datového skladu, Datamartů, a reportů
  • Připravovat specifikaci zadání pro externí dodavatele
  • Spolupracovat s ostatními týmy v rámci IT (např. tým interního vývoje) i mimo IT
  • Aktivně se účastnit na projektech banky
  • Poskytovat podporu uživatelům a řešení případných chyb
  • Spravovat datové služby/aplikace v rámci svěřené oblasti

Co od vás očekáváme?

  • Zkušenosti 5+ let s rozvojem BI/DWH řešení v bankovním prostředí
  • Znalost bankovních produktů a procesů
  • Znalost regulatorního reportingu (např. FINREP, CEU, Anacredit) výhodou
  • Pokročilou znalost Oracle DB, SQL a PLSQL
  • Znalost datového modelování v SAP PowerDesigner
  • Znalost architektury Datových skladů
  • Zkušenost s metodikami a standardy v oblasti BI/DWH
  • Zkušenost s tvorbou reportů/dashboardů v BI nástroji (Oracle BI výhodou)
  • Výhodou zkušenosti s nástrojem Pentaho Data Integration (ETL)
  • Výhodou zkušenosti s nástroji Data Quality a Metadata Managementu
  • Dobré komunikační a prezentační schopnosti

Co vám nabízíme?

  • Zázemí prestižní a stabilní banky
  • Možnost ovlivnit směřování BI v bance a řešit požadavky vlastním způsobem
  • Možnost dále se rozvíjet, poznávat banku, její produkty, a nové technologie
  • Nadstandardní pracovní prostředí v blízkosti stanice metra „A“
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Další zaměstnanecké výhody - příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších

Administrátor IT aplikací

Jaká bude vaše role?

  • Budete spravovat široké spektrum aplikací na různých platformách
  • Řešit požadavky uživatelů na druhém stupni podpory
  • Koordinovat aktivity v oblasti přidělených aplikací
  • Připravovat zadávací specifikaci pro nové požadavky uživatelů
  • Instalovat nové verze aplikací do testovacího a live prostředí
  • Dokumentovat nové postupy a procesy v IT Vyřizovat administrativu spojenou s dodávkami sw (objednávky, faktury, rozpočty)
  • Řešit požadavky z větších rozvojových aktivit v rámci projektů banky
  • Poskytovat podporu ostatním týmům v IT

Co od vás očekáváme?

  • Zkušenosti s instalováním a provozováním aplikací (alespoň jeden rok)
  • MS SQL (tvorba jednodušších selektů), znalost platformy HCL Lotus Notes výhodou
  • Znalosti fungování finanční organizace výhodou.
  • Pečlivost a flexibilitu
  • Zájem se neustále vzdělávat
  • Schopnost jednat s integrátory a dodavateli
  • Odpovědnost za svěřenou oblast a časovou flexibilitu
  • Angličtinu – na úrovni komunikace s dodavateli
  • Řidičské oprávnění skupiny B

Co vám nabízíme?

  • Nadstandardní pracovní prostředí v blízkosti metra A Dejvická
  • Práci pro stabilní banku se zázemím silné české investiční skupiny
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Týden dovolené navíc, další dny pracovního volna
  • Příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, nadstandardní zdravotní péči
  • Zvýhodněné podmínky bankovního účtu a bankovních produktů
  • Rozvoj a vzdělávání

IT interní auditor

Vaší pracovní náplní bude zejména:

  • plánování a realizace interních auditů zaměřených na oblast IT
  • analýzy procesů včetně identifikace rizik a hodnocení kontrol v procesech
  • vytváření doporučení k odstranění nedostatků a snižování rizik
  • vytváření doporučení ke zdokonalování řídícího a kontrolního systému
  • vyhodnocování plnění nápravných opatření k odstranění nedostatků
  • vytváření auditních zpráv a auditní dokumentace
  • prezentace výsledků auditů managementu
  • poskytování konzultací v rámci působnosti
  • spolupráce s interním auditem skupiny

Co od Vás očekáváme:

  • vysokoškolské vzdělání
  • alespoň 3 roky praxe v auditu oblasti IT a IT bezpečnosti
  • znalost auditních postupů a standardů
  • znalost IT standardů a IT bezpečnostních standardů
  • znalost problematiky informační bezpečnosti a ochrany dat
  • velmi dobré analytické schopnosti, systematický přístup, pečlivost, důslednost a integrita
  • schopnost pracovat v týmu i samostatně a převzít zodpovědnost
  • velmi dobré formulační, komunikační a prezentační dovednosti
  • schopnost jednat s managementem na různých úrovních řízení
  • výhodou znalost bankovní regulace
  • výhodou zkušenosti z bankovního sektoru a znalost klíčových IT procesů a souvisejících IT rizik ve finančních institucích
  • certifikace CISA výhodou

Co vám nabízíme?

  • Zázemí prestižní a stabilní banky
  • Nadstandardní pracovní prostředí v blízkosti stanice metra „A“
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Další zaměstnanecké výhody - příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších

Interní auditor

Vaší pracovní náplní bude zejména:

  • plánování a realizace interních auditů
  • analýzy procesů včetně identifikace rizik a hodnocení kontrol v procesech
  • vytváření doporučení k odstranění nedostatků a snižování rizik
  • vytváření doporučení ke zdokonalování řídícího a kontrolního systému
  • vyhodnocování plnění nápravných opatření k odstranění nedostatků
  • vytváření auditních zpráv a auditní dokumentace
  • prezentace výsledků auditů managementu
  • poskytování konzultací v rámci působnosti
  • spolupráce s interním auditem skupiny

Co od vás očekáváme:

  • vysokoškolské vzdělání
  • alespoň 3 roky praxe v interním / externím auditu
  • znalost auditních postupů a standardů
  • velmi dobré analytické schopnosti, systematický přístup, pečlivost, důslednost a integrita
  • schopnost pracovat v týmu i samostatně a převzít zodpovědnost
  • velmi dobré formulační, komunikační a prezentační dovednosti
  • schopnost jednat s managementem na různých úrovních řízení
  • znalost bankovní regulace
  • zkušenosti z bankovního sektoru a znalost klíčových procesů a souvisejících rizik ve finančních institucích

Co vám nabízíme?

  • Zázemí prestižní a stabilní banky
  • Nadstandardní pracovní prostředí v blízkosti stanice metra „A“
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Další zaměstnanecké výhody - příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších

Specialista řízení kolaterálů a validací transakcí

Tým Middle Office Finanční Trhy

Poskytujeme našim klientům (tradeři, sales a seniorní management) denní manažerské informace o pozicích, PnL a riziku jednotlivých desků divize finanční trhy.

Opíráme se o kvalitu vstupních dat (validace vložených obchodů, vkládání definic instrumentů, kontrola správnosti tržních cen), kterou také zajišťujeme.

Pokrýváme také agendu řízení kolaterálů, a to jak OTC, tak centrálně clearovaných.

Jsme součástí divize Operations a spolupracujeme kromě Divize finančních trhů také s back office, účetnictvím, controllingem, market riskem a IT.

Budete u nás mít na starosti primárně tyto agendy:

Agenda collateral management (cca 40%)

  • řídit proces výměny kolaterálů vyplývající z obchodování s deriváty (OTC i clearované)
  • udržovat parametry k vypočítání kolaterálů v nástroji na jejich řízení
  • ověřovat, že výše margin calls odpovídají ocenění dealů v knihách banky
  • komunikovat s třetími stranami ohledně margin calls a řešit případné rozpory
  • komunikovat s právním oddělením banky a přejímat parametry nových smluv
  • být v kontaktu s back office a kontrolovat, že platby margin calls proběhly dle očekávání

 

Agenda validace transakcí na finančních trzích (cca 60%)

  • kontrolovat, zda tradeři vložili do front office systému dealy tak, jak se dohodli s protistranou (na chat, telefon, výstup z BBG apod), tyto dealy validovat a posílat ke zpracování do back office
  • být v kontaktu s tradery a řešit případné nesrovnalosti
  • po zapracování bychom rádi tuto agendu rozšířili o vlastnictví statických dat (definice bondů, futures včetně underlying instrumentů, výnosových a volatilních křivek, včetně vlastnictví kontrol na kvalitu dat)

Co od vás očekáváme:

  • zájem o produkty finančních trhů (deriváty, cenné papíry)
  • zkušenost s prací s front office a/nebo back office a/nebo core banking systémem vítána
  • schopnost komunikovat v českém a anglickém jazyce
  • pozitivní postoj k práci a ambici stát se vlastníkem svěřené agendy
  • schopnost stanovit si priority pod časovým tlakem a efektivně komunikovat skrz banku, především s tradery

Nabízíme:

  • možnost přicházet s vlastními nápady a realizovat je
  • zázemí prestižní a stabilní společnosti
  • nadstandardní pracovní prostředí v blízkosti stanice metra „A“
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • zaměstnanecké výhody - příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších
Pokud vás popis zaujal, prosíme, zašlete svůj životopis včetně krátkého motivačního dopisu s vysvětlením, proč se o pozici ucházíte. Těšíme se na vaši odpověď.

Podpora obchodního týmu

Jaká bude Vaše role?

  • Aktivní podpora obchodního týmu při akvizici, realizaci a správě obchodních případů
  • Zakládání a správa klientských dat v interních systémech
  • Příprava podkladů pro schvalovací proces bankovních produktů včetně investičních služeb
  • Příprava podkladů a smluvní dokumentace pro platební bankovní služby

Co od vás očekáváme?

  • Máte zkušeností s administrativní rolí a podporou obchodního týmu
  • Zkušenost z bankovního prostředí pro vás bude výhodou
  • Bez problémů ovládáte MS Office (Word, Excel) a rychle se naučíte pracovat i s dalšími systémy
  • Pečlivost, samostatnost a spolehlivost
  • Znalost angličtiny pro písemnou komunikaci

Co vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Výbornou dostupnost kanceláře v blízkosti stanice metra „A“
  • Nadstandardní pracovní prostředí
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Další zaměstnanecké výhody - příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších