Search

Opportunities won’t wait

hr@ppfbanka.cz
(+420) 224 175 832

Evropská 2690/17
160 00 Praha 6
Česká republika
Show address on map

Positions

Administrátor IT aplikací (JIRA)

Jaká bude vaše role?

  • Spravovat široké spektrum aplikací na různých platformách
  • Řešit požadavky uživatelů na druhém stupni podpory
  • Koordinovat aktivity v oblasti přidělených aplikací
  • Připravovat zadávací specifikaci pro nové požadavky uživatelů
  • Instalovat nové verze aplikací do testovacího a live prostředí
  • Dokumentovat nové postupy a procesy v IT Vyřizovat administrativu spojenou s dodávkami sw (objednávky, faktury, rozpočty)
  • Řešit požadavky z větších rozvojových aktivit v rámci projektů banky
  • Poskytovat podporu ostatním týmům v IT

Co od vás očekáváme?

  • Znalost JIRA – administrace
  • Zkušenosti s instalováním a provozováním aplikací
  • MS SQL (tvorba jednodušších selektů), Linux výhodou
  • Výhodou jsou znalosti fungování finančních trhů nebo fungování finanční organizace
  • Pečlivost a flexibilitu
  • Zájem se neustále vzdělávat
  • Schopnost jednat s integrátory a dodavateli
  • Odpovědnost za svěřenou oblast a časovou flexibilitu
  • Angličtinu – na úrovni komunikace s dodavateli
  • Řidičské oprávnění skupiny B

Co vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Týden dovolené navíc, další dny pracovního volna
  • Příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, nadstandardní zdravotní péči
  • Zvýhodněné podmínky bankovního účtu a bankovních produktů
  • Rozvoj a vzdělávání

Administrátor IT aplikací (Klientské aplikace)

Jaká bude vaše role?

  • Spravovat široké spektrum aplikací na různých platformách
  • Řešit požadavky uživatelů na druhém stupni podpory
  • Koordinovat aktivity v oblasti přidělených aplikací
  • Připravovat zadávací specifikaci pro nové požadavky uživatelů
  • Instalovat nové verze aplikací do testovacího a live prostředí
  • Dokumentovat nové postupy a procesy v IT Vyřizovat administrativu spojenou s dodávkami sw (objednávky, faktury, rozpočty)
  • Řešit požadavky z větších rozvojových aktivit v rámci projektů banky
  • Poskytovat podporu ostatním týmům v IT

Co od vás očekáváme?

  • Zkušenosti s instalováním a provozováním aplikací (alespoň jeden rok)
  • MS SQL (tvorba jednodušších selektů), znalost platformy HCL Lotus Notes výhodou
  • Znalosti fungování finanční organizace výhodou.
  • Pečlivost a flexibilitu
  • Zájem se neustále vzdělávat
  • Schopnost jednat s integrátory a dodavateli
  • Odpovědnost za svěřenou oblast a časovou flexibilitu
  • Angličtinu – na úrovni komunikace s dodavateli
  • Řidičské oprávnění skupiny B

Co vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Týden dovolené navíc, další dny pracovního volna
  • Příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, nadstandardní zdravotní péči
  • Zvýhodněné podmínky bankovního účtu a bankovních produktů
  • Rozvoj a vzdělávání

Business analytik

Jaká bude vaše role?

  • Účast na projektech napříč všemi útvary banky
  • Identifikace, analýza a řízení klíčových potřeb interního zákazníka
  • Analýza a návrh úprav stávajících procesů, popř. návrh nových procesů
  • Identifikace možností rozvoje bankovních systémů v návaznosti na procesy, definování funkcionalit/změn v systémech
  • Prezentace vlastních návrhů řešení interním zákazníkům
  • Vytváření procesních map/modelů

Co od vás očekáváme?

  • VŠ vzdělání
  • Chuť a zájem se vzdělávat a získávat nové zkušenosti
  • Schopnost analyticky zhodnotit získané informace a připravit návrhy řešení včetně jejich popisu
  • Organizační dovednosti
  • Umění naslouchat kolegům a porozumět jejich požadavkům
  • Realizovat změny a navrhovat nová řešení, která mají smysl
  • Komunikativní jednání - schopnost vést interview s jednotlivci i skupinami
  • Schopnost vést pracovní jednání v anglickém jazyce

Co vám nabízíme?

  • Možnost profesního a osobního růstu formou participace na zajímavých transformačních projektech
  • Stabilní pracovní zázemí v prestižní společnosti
  • Výbornou dostupnost kanceláře v blízkosti stanice metra „A“
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Další zaměstnanecké výhody – nadstandardní zdravotní péči, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a další, které Vám rádi představíme osobně

Senior IT Aplikační Specialista

Čemu se u nás budete věnovat?

  • Podílet se na správě, instalaci a vývoji aplikací
  • Komunikovat s interními zákazníky a prioritizovat business požadavky
  • Koordinovat aktivity uvnitř týmu aplikačních administrátorů
  • Spolupracovat s ostatními týmy v rámci IT (např. tým interního vývoje) i mimo IT
  • Aktivně se účastnit na projektech banky, případně dodávat vlastní projekty
  • Řídit release plán IT Aplikací
  • Reportovat budete přímo řediteli IT AplikacÍ
  • Spravovat široké portfolio aplikací v oblasti Správy klienta na různých platformách

Co od vás očekáváme?

  • Zkušenost z bankovního prostředí či finanční organizace jsou velkou výhodou
  • Hlubokou znalost některého ze CRM systémů, (např. Siebel, SAP, Microsoft CRM a jiné)
  • Výhodou je zkušenost s Docker, Kubernetes, DevOps
  • Zkušenosti s řízením IT projektů
  • Schopnost vyjednávat s dodavateli
  • Týmovou orientaci
  • Schopnost řídit a koordinovat menší tým
  • Výborné komunikační a prezentační schopnosti

Co vám nabízíme?

  • Zázemí prestižní a stabilní banky
  • Možnost ovlivnit směřování aplikací a řešit požadavky vlastním způsobem
  • Nadstandardní pracovní prostředí v blízkosti stanice metra „A“
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Další zaměstnanecké výhody - příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších

Obchodní specialista - financování nemovitostí

Jaká bude Vaše role?

  • Aktivní podpora obchodního týmu financování nemovitostí při akvizici, realizaci a správě obchodních případů
  • Zakládání a správa klientských dat v interních systémech
  • Příprava podkladů pro schvalovací proces bankovních produktů a jejich čerpání z úvěrových rámců pro klienty
  • Administrativní činnosti spojené s monitoringem plnění smluvních povinností
  • Příprava podkladů a smluvní dokumentace pro platební bankovní služby

Co od vás očekáváme?

  • Zkušenost z bankovního prostředí alespoň 2 roky
  • Znalost MS Office (Word, Excel)
  • Pečlivost, samostatnost a spolehlivost
  • Znalost angličtiny pro písemnou komunikaci

Co vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Výbornou dostupnost kanceláře v blízkosti stanice metra „A“
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Další zaměstnanecké výhody - příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších

If you are interested in working with PPF banka a.s., please send us your CV

I'm interested in working with PPF Banka