Search

Opportunities won’t wait

(+420) 224 175 832

Evropská 2690/17
160 00 Praha 6
Česká republika
Show address on map

Positions

Specialista monitoringu a čerpání - DPČ

Koho hledáme?

Hledáme novou kolegyni či nového kolegu pro náš tým v divizi řízení rizik.

Jaká bude vaše role?

Odpovídat za reporting portfolia
Provádět a odpovídat za výpočet opravných položek
Provádět monitoring, vyhodnocování a kontrolu zajištění jednotlivých obchodních případů
Odpovídat za správnou evidenci dat ve vnitřních systémech banky
Připravovat reporty, metodické a pracovní postupy v uvedené oblasti
Spolupracovat s kolegy z ostatních útvarů (zejména řízení kreditních rizik, controlling a výkaznictví)

Co od vás očekáváme?

VŠ vzdělání ekonomického nebo mat-fyz směru (pozice je vhodná pro studenty posledního ročníku studia)
Velmi dobrou znalost MS Excel (práce s makry podmínkou)
Znalost anglického jazyka (zejména práce se smluvními dokumenty)
Kladný vztah k číslům a opakujícím se činnostem
Schopnost logického a analytického myšlení, pečlivost a preciznost



Co vám nabízíme?

Dohodu o pracovní činnosti (2-3 dny v týdnu, flexibilita koncem každého měsíce výhodou; v budoucnu možný celý úvazek)
Stabilní bankovní zázemí
Výbornou dostupnost kanceláře v blízkosti stanice metra „A“
Odpovídající finanční ohodnocení

Bankovní asistent/ka

Koho hledáme?

Na naši pobočku PPF Gate v Praze 6 hledáme zodpovědné a pečlivé kolegy/ně, kteří budou pečovat o naše klienty a poskytovat bankovní služby.

Jaká bude Vaše role?

  • Poskytovat informace o bankovních produktech a službách našim klientům
  • Provádět pokladní operace – příjem a výdej hotovosti, směnárenské operace
  • Vytvářet smluvní dokumentaci
  • Evidovat data v systémech
  • Vést administrativu spojenou s bankovními produkty
  • Co požadujeme?

  • Zájem pracovat v bankovnictví, praxe s hotovostí výhodou
  • Základní orientaci v bankovních produktech a systémech
  • Zájem naučit se služby a produkty PPF banky, nejedná se o prodej služeb a produktů
  • Vůli hledat řešení na míru pro naše klienty
  • Znalost AJ na komunikativní úrovni
  • Co nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Podporující tým kolegů
  • Výbornou dostupnost pobočky u stanice metra „A“
  • Širokou škálu benefitů (které Vám rádi představíme osobně
  • Aplikační administrátor

    Koho hledáme?

    Nového kolegu či kolegyni do oddělení IT aplikace, který má základní zkušenosti s IT technologiemi a rád/a by se této oblasti rozvíjel/a.

    Jaká bude vaše role?

    Spravovat přístupy uživatelů, v oblasti aplikací definovaného týmu
    Připravovat zadávací specifikaci pro nové požadavky uživatelů
    Poznávat finanční produkty a jejich zákonitosti
    Instalovat nové verze aplikací do testovacího a live prostředí
    Dokumentovat nové postupy a procesy v IT Vyřizovat administrativu spojenou s dodávkami sw (objednávky, faktury)
    Účastnit se větších rozvojových aktivit v rámci projektů banky Poskytovat podporu ostatním týmům v IT

    Co od vás očekáváme?

    Máte základní znalost MS produktů a IT PC
    Máte znalosti i dalších technologií (SQL, OS, VBS, LN)?
    Jste pečlivý a neodcházíte od rozdělané práce
    Nestačí Vám znalosti, které v současné době máte a chcete si je neustále rozšiřovat
    Baví Vás pracovat v týmu, stejně jako jednat s integrátory a dodavateli
    Uvědomujete si odpovědnost za svěřenou oblast a v případě potřeby se dokážete časově přizpůsobit.
    Angličtinu zvládáte alespoň na úrovni čtení návodů, diskuzí či jiných odborných článků na internetu.
    Vlastníte řidičské oprávnění skupiny B.

    Co vám nabízíme?

    Stabilní bankovní zázemí
    Osobní rozvoj v oblastech, která Vás nejvíce zajímají
    Budete se podílet na zajímavých projektech
    Flexibilní pracovní dobu
    Výbornou dostupnost kanceláře u stanice metra „A“
    Odpovídající finanční ohodnocení
    Další zaměstnanecké výhody
    Senior Sales Manager - investiční produkty

    Jaká bude Vaše role?

    Zajišťovat provádění obchodů na peněžním, kapitálovém a derivátovém trhu na cizí účet a zároveň budete klientům poskytovat aktuální informace z dění na uvedených trzích
    Odpovídat za správnou realizaci a evidenci obchodů
    Zajišťovat upisování a umísťovaní emisí
    Získávat nové korporátní klienty
    Nastavit nový systém cross-sellingu
    Sestavovat hedgovací (zajišťovací) strategie a následně je prezentovat klientům
    Samostatně řešit speciální investiční projekty

    Co od Vás očekáváme?

    VŠ vzdělání ekonomického zaměření
    Obchodní zkušenosti z oblasti prodeje investičních produktů min. 3 – 5 let se zaměřením na korporátní klientelu
    Praktické zkušenosti s obchodováním a oceňováním derivátů (IRS, Cross currency swaps, Caps, Floors, Options)
    Zkušenosti v oblasti akvizic korporátních klientů a cross-sellingu
    Umění naslouchat a porozumět požadavkům klientů
    Schopnost vést pracovní jednání v anglickém jazyce 
    Platnou odbornost pro OCP dle novely zákona o podnikání na kapitálových trzích, popř. ochotu v krátkém čase zkoušku složit
    Jste týmový hráč

    Co Vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí.
  • Výbornou dostupnost kanceláře v blízkosti stanice metra „A“.
  • Odpovídající finanční ohodnocení.
  • Další zaměstnanecké výhody - příspěvek na sport či kulturu, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších, které Vám rádi představíme osobně.

  • Administrátor platformy MICROSOFT WINDOWS

    Jaká bude vaše role?

    Administrovat Microsoft Windows Server / Active Directory / SQL Server / Sharepoint / System Center
    Zajišťovat koncepční správu koncových zařízení - virtuálních desktopů na platformě Windows 10 (VMware Horizon View, Antivirus)
    Podporovat aplikace na platformě Microsoft Windows Server
    Jednat s integrátory a dodavateli

    Co od vás očekáváme?

    Minimálně tří letou praktickou zkušenost se správou platformy Microsoft Windows (Server, SQL, AD, Windows 10 desktop)
    Zkušenosti a zájem o správu Sharepoint prostředí
    Znalost skriptování (PowerShell, batch,VBScript) je výhodou
    Ochotu učit se a rozšiřovat si znalosti ve svěřených oblastech 
    Znalost anglického jazyka alespoň na úrovni čtení návodů, diskuzí či jiných odborných článků na internetu
    Řidičské oprávnění skupiny B


    Co vám nabízíme?

    Stabilní bankovní zázemí
    Výbornou dostupnost kanceláře v blízkosti stanice metra „A“
    Odpovídající finanční ohodnocení
    Další zaměstnanecké výhody - příspěvek na sport či kulturu, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších



    Administrátor Helpdesk - Junior

    Koho hledáme?

    Kolegu do týmu IT Helpdesk, který má zkušenosti s administrací koncových zařízení a má chuť poznávat nové technologie

    Jaká bude vaše role?

    Starat se o HW a SW koncových uživatelů
    Odpovědnost za evidenci a včasné řešení požadavků uživatelů
    Administraci vybraných systémů
    Spolupráci s oddělením IT infrastruktura a IT aplikace
    Možnost podílet se na rozvoji bankovního prostředí

    Co od vás očekáváme?

    Minimálně středoškolské vzdělání technického směru a zálibu v IT
    Týmovou spolupráci a výbornou komunikaci s koncovým uživatelem
    Administrátorskou znalost SW koncových zařízení (Win 10 a MS Office)
    Ochotu učit se a rozšiřovat si znalosti ve svěřených oblastech
    Odpovědnost za svěřenou oblast a v případě potřeby časovou flexibilitu
    Angličtinu alespoň na úrovni čtení návodů, mailové korespondence, diskuzí či jiných odborných článků na internetu

    Co vám nabízíme?

    Stabilní bankovní zázemí
    Výbornou dostupnost kanceláře v blízkosti stanice metra „A“
    Odpovídající finanční ohodnocení
    Další zaměstnanecké výhody - příspěvek na sport či kulturu, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších

    If you are interested in working with PPF banka a.s., please send us your CV

    I'm interested in working with PPF Banka