Search

Opportunities won’t wait

hr@ppfbanka.cz
(+420) 224 175 832

Evropská 2690/17
160 00 Praha 6
Česká republika
Show address on map

Positions

Pracovník bankovních služeb klientům

Jaká bude vaše role?

Poskytovat informace o bankovních produktech a službách našim klientům 
Provádět pokladní operace – příjem a výdej hotovosti, směnárenské operace 
Vytvářet smluvní dokumentaci 
Evidovat data v systémech Vést administrativu spojenou s bankovními produkty

Co od vás očekáváme?

Zájem pracovat v bankovnictví
Praxe s hotovostí výhodou 
Základní orientaci v bankovních produktech a systémech 
Zájem naučit se služby a produkty PPF banky, nejedná se o prodej služeb a produktů
Vůli hledat řešení na míru pro naše klienty 
Znalost AJ na komunikativní úrovni

Co vám nabízíme?

Stabilní bankovní zázemí
Výbornou dostupnost kanceláře v blízkosti stanice metra „A“
Odpovídající finanční ohodnocení
Další zaměstnanecké výhody - příspěvek na sport či kulturu, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších


Aplikační administrátor

Jaká bude vaše role?

Spravovat přístupy uživatelů, v oblasti aplikací definovaného týmu
Připravovat zadávací specifikaci pro nové požadavky uživatelů
Poznávat finanční produkty a jejich zákonitosti
Instalovat nové verze aplikací do testovacího a live prostředí
Dokumentovat nové postupy a procesy v IT Vyřizovat administrativu spojenou s dodávkami sw (objednávky, faktury)
Účastnit se větších rozvojových aktivit v rámci projektů banky Poskytovat podporu ostatním týmům v IT

Co od vás očekáváme?

Základní znalost MS produktů a IT PC
Znalosti i dalších technologií (SQL, OS, VBS, LN)
Pečlivost a flexibilitu
Zájem se neustále vzdělávat
Schopnost jednat s integrátory a dodavateli
Odpovědnost za svěřenou oblast a časovou flexibilitu
Angličtinu alespoň na úrovni čtení návodů, diskuzí či jiných odborných článků na internetu
Řidičské oprávnění skupiny B

Co vám nabízíme?

Stabilní bankovní zázemí
Osobní rozvoj v oblastech, která Vás nejvíce zajímají
Budete se podílet na zajímavých projektech
Flexibilní pracovní dobu
Výbornou dostupnost kanceláře u stanice metra „A“
Odpovídající finanční ohodnocení
Další zaměstnanecké výhody


Administrátor platformy MICROSOFT WINDOWS

Jaká bude vaše role?

Administrovat Microsoft Windows Server / Active Directory / SQL Server / Sharepoint / System Center
Zajišťovat koncepční správu koncových zařízení - virtuálních desktopů na platformě Windows 10 (VMware Horizon View, Antivirus)
Podporovat aplikace na platformě Microsoft Windows Server
Jednat s integrátory a dodavateli

Co od vás očekáváme?

Minimálně tří letou praktickou zkušenost se správou platformy Microsoft Windows (Server, SQL, AD, Windows 10 desktop)
Zkušenosti a zájem o správu Sharepoint prostředí
Znalost skriptování (PowerShell, batch,VBScript) je výhodou
Ochotu učit se a rozšiřovat si znalosti ve svěřených oblastech 
Znalost anglického jazyka alespoň na úrovni čtení návodů, diskuzí či jiných odborných článků na internetu
Řidičské oprávnění skupiny B


Co vám nabízíme?

Stabilní bankovní zázemí
Výbornou dostupnost kanceláře v blízkosti stanice metra „A“
Odpovídající finanční ohodnocení
Další zaměstnanecké výhody - příspěvek na sport či kulturu, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších



Administrátor Helpdesk - Junior

Jaká bude vaše role?

Starat se o HW a SW koncových uživatelů
Odpovědnost za evidenci a včasné řešení požadavků uživatelů
Administraci vybraných systémů
Spolupráci s oddělením IT infrastruktura a IT aplikace
Možnost podílet se na rozvoji bankovního prostředí

Co od vás očekáváme?

Minimálně středoškolské vzdělání technického směru a zálibu v IT
Týmovou spolupráci a výbornou komunikaci s koncovým uživatelem
Administrátorskou znalost SW koncových zařízení (Win 10 a MS Office)
Ochotu učit se a rozšiřovat si znalosti ve svěřených oblastech
Odpovědnost za svěřenou oblast a v případě potřeby časovou flexibilitu
Angličtinu alespoň na úrovni čtení návodů, mailové korespondence, diskuzí či jiných odborných článků na internetu

Co vám nabízíme?

Stabilní bankovní zázemí
Výbornou dostupnost kanceláře v blízkosti stanice metra „A“
Odpovídající finanční ohodnocení
Další zaměstnanecké výhody - příspěvek na sport či kulturu, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších


Specialista operačních rizik

Jaká bude vaše role?

Pomáhat identifikovat existující operační rizika v jednotlivých útvarech
Přímo se podílet na návrzích změn s cílem omezit operační rizika
Účastnit se projektové i agilní formy řízení změn v bance
Analyzovat rizika změn produktů a procesů v bance
Zpracovávat pravidelný a ad hoc reporting v rámci potřeb útvaru
Spolupracovat s dalšími týmy v rámci banky (zejména IT Security, Interní Audit, Risk, Obchod a další)

Co od vás očekáváme?

Vysokoškolské vzdělání
Minimálně tří letou praktickou zkušenost s nástroji řízení operačních rizik a to zejména: Incident management, RCSA, BIA a BCM
Dobrou znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
Pečlivost, odolnost vůči stresu, flexibilitu. Analytické a komunikační schopnosti. Schopnost se samostatně rozhodovat, zájem získávat nové zkušenosti
Znalost anglického jazyka 

Co vám nabízíme?

Stabilní bankovní zázemí
Výbornou dostupnost kanceláře v blízkosti stanice metra „A“
Odpovídající finanční ohodnocení
Další zaměstnanecké výhody - příspěvek na sport či kulturu, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších


Privátní bankéř

Jaká bude vaše role?

  • aktivní akvizicí rozšiřovat portfolio HNWI klientů banky
  • pečovat o stávající portfolio vybraných privátních klientů
  • zajišťovat produkty a poskytovat služby v oblasti investic
  • spolupracovat na strategickém rozvoji privátního bankovnictví
  • v rámci obchodních případů spolupracovat a komunikovat s ostatními útvary banky

Co od vás očekáváme?

  • VŠ vzdělání ekonomického směru
  • odborné zkoušky dle ZPKT 
  • praxi min. 5let v privátním či investičním bankovnictví
  • znalost bankovních produktů a jejich podmínek
  • vytrvalost a strategický přístup v budování vztahů s klienty a v plnění plánů
  • vynikající komunikační dovednosti
  • schopnost analyzovat a vytvářet optimální a zodpovědná řešení pro klienta i banku
  • zkušenost s akvizicemi – očekáváme prokazatelný úspěch v předchozí kariéře
  • všeobecný ekonomický přehled

Co vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Výbornou dostupnost kanceláře v blízkosti stanice metra „A“
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Další zaměstnanecké výhody - příspěvek na sport či kulturu, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších


If you are interested in working with PPF banka a.s., please send us your CV

I'm interested in working with PPF Banka