Search

Opportunities won’t wait

hr@ppfbanka.cz
(+420) 224 175 832

Evropská 2690/17
160 00 Praha 6
Česká republika
Show address on map

Positions

Network administrátor

Jaká bude vaše role?

  • Aktivní správa LAN/MAN/WAN (L2-L3 vrstva, bezpečnostní perimetry)
  • Rozvoj a provoz dalších technologií (proxy, load balancery, WiFi)
  • Spolupráce v menším týmu, součinnost na bankovních projektech
  • Jednání s integrátory a dodavateli

Co od vás očekáváme?

  • Pochopení odpovědnosti za svěřenou oblast, v případě potřeby časová flexibilita
  • Minimálně dvouletá praktická administrace L2-L3 vrstvy (routery, switche) a L4-L7 vrstvy (firewally, proxy)
  • Znalost Microsoft Server & AD, Linux prostředí výhodou
  • Znalost anglického jazyka na úrovni čtení návodů, diskuzí či jiných odborných článků na internetu
  • Schopnost aktivně sdílet know-how a podílet se na vytváření interních postupů, vlastní iniciativa

Co vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Týden dovolené navíc, dny osobního volna
  • Příspěvek na stravování, příspěvek na sport a kulturu, příspěvek na penzijní pojištění
  • Zvýhodněné podmínky bankovního účtu a bankovních produktů
  • Rozvoj a vzdělávání

Účetní - senior

Jaká bude vaše role?

  • Zpracování přijatých a vydaných faktur
  • Kontrola přijatých a vydaných faktur
  • Účtování ostatních operací v rámci provozního chodu banky (drobné vydání, cestovní náhrady, výpisy z účtu)
  • Účtování operací v bankovním provozu
  • Správa a údržba aplikace účetních šablon
  • Správa a údržba předpisů a účtového rozvrhu v přidělené oblasti
  • Inventarizace účtů v gesci
  • Spolupracovat při zpracování roční účetní závěrky
  • Spolupráce a komunikace napříč bankou v rámci stávajících i nových projektů

Co od vás očekáváme?

  • Min. SŠ vzdělání ekonomického směru
  • Praxi na pozici účetní min 5 let, praxe v bankovnictví výhodou
  • Znalost DPH a srážkové daně výhodou
  • Znalost podvojného účetnictví a souvisejících daňových zákonů
  • Znalost MS Office – Word, Excel na dobré uživatelské úrovni
  • Znalost Aj - základní
  • Samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, flexibilita, nekonfliktní osobnost
  • Logické myšlení
  • Ochota učit se novým věcem
  • Aktivní přístup k práci

Co vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Týden dovolené navíc, dny osobního volna
  • Příspěvek na stravování, příspěvek na sport a kulturu, příspěvek na penzijní pojištění
  • Zvýhodněné podmínky bankovního účtu a bankovních produktů
  • Rozvoj a vzdělávání

Účetní - senior (DPH)

Jaká bude vaše role?

  • Kompletní agenda spojená s DPH, srážkovou a silniční daní
  • Kontrola přijatých a vydaných faktur, zejména z pohledu DPH
  • Zpracování přijatých a vydaných faktur (výjimečně)
  • Správa a údržba předpisů a účtového rozvrhu týkajících se oblastí DPH a srážkové daně
  • Inventarizace účtů v gesci
  • Spolupráce a komunikace napříč bankou v rámci stávajících i nových projektů

Co od vás očekáváme?

  • Min. SŠ vzdělání ekonomického směru
  • Praxi na pozici účetní min 5 let, praxe v bankovnictví výhodou
  • Znalost DPH a srážkové daně podmínkou
  • Znalost podvojného účetnictví a souvisejících daňových zákonů
  • Znalost MS Office – Word, Excel na dobré uživatelské úrovni
  • Znalost Aj - základní
  • Samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, flexibilita, nekonfliktní osobnost
  • Logické myšlení
  • Ochota učit se novým věcem
  • Aktivní přístup k práci

Co vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Týden dovolené navíc, dny osobního volna
  • Příspěvek na stravování, příspěvek na sport a kulturu, příspěvek na penzijní pojištění
  • Zvýhodněné podmínky bankovního účtu a bankovních produktů
  • Rozvoj a vzdělávání

Metodik pasivních bankovních produktů

Jaká bude vaše role?

  • Tvorba a aktualizace metodiky v oblasti evidence klientů a vybraných pasivních produktů a služeb (interní normy, procesy, pracovní postupy a provozní dokumentace)
  • Monitoring vývoje v legislativní oblasti ke svěřené agendě a implementace do interních metodických postupů 
  • Spolupráce na projektech, analýzách legislativních požadavků a business dopadů na svěřenou agendu, spolupráce při zavádění nových procesních a systémových řešení, testování systémů
  • Metodická podpora při navrhování a definici nových a změn produktů v oblasti pasivních obchodů
  • Metodická a procesní podpora včetně školení koncových uživatelů
  • Aktualizace a správa obchodních podmínek, ceníků, smluvní dokumentace a formulářů v oblasti pasivních produktů
  • Administrace vybraných systémů a služeb

Co od vás očekáváme?

  • VŠ vzdělání, praxi v oblasti bankovnictví – zejména pasivní produkty, platební služby
  • Orientace v bankovních produktech, bankovních systémech, právních normách v oblasti platebních produktů
  • Logické a analytické myšlení potřebné ke zlepšování procesů
  • Pečlivost, zodpovědnost, velký důraz na samostatnost a zároveň týmovou spolupráci
  • Dobrá znalost MS Office
  • Znalost AJ

Co vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Týden dovolené navíc, dny osobního volna
  • Příspěvek na stravování, příspěvek na sport a kulturu, příspěvek na penzijní pojištění
  • Zvýhodněné podmínky bankovního účtu a bankovních produktů
  • Rozvoj a vzdělávání

Relationship Manager

Jaká bude vaše role?

  • Hledání optimálního produktového řešení pro stávající/nové klienty
  • Správa svěřeného klientského portfolia
  • Akvizici nových klientů
  • Strukturování a uzavírání úvěrových obchodů
  • Plnění stanovených obchodních cílů
  • Spolupráce s ostatními útvary banky

Co od vás očekáváme?

  • VŠ vzdělání ekonomického zaměření
  • Zkušenosti z bankovního prostředí podmínkou
  • Obchodní praxi v oblasti corporate banking, event. SME s prokazatelnými výsledky (ideálně 4 roky praxe)
  • Obchodní potenciál a orientaci na výsledek
  • Znalost bankovního produktového portfolia, zejm. v oblasti úvěrů
  • Znalost procesů v oblasti AML a KYC

Co vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Týden dovolené navíc, dny osobního volna
  • Příspěvek na stravování, příspěvek na sport a kulturu, příspěvek na penzijní pojištění
  • Zvýhodněné podmínky bankovního účtu a bankovních produktů
  • Rozvoj a vzdělávání

Risk manažer/ka

Jaká bude vaše role?

  • Posuzování a schvalování obchodních případů v segmentu SME
  • Vyhodnocování výstupů ze scoringových modelů
  • Aktivní spolupráce na vylepšování scoringových modelů

Co od vás očekáváme?

  • Praxe v oboru min. 2 roky
  • Znalost řízení rizik v segmentu SME v bance
  • Znalost principů scoringových a ratingových modelů kreditního rizika
  • Znalost finanční analýzy a hodnocení bonity subjektů
  • Znalost českých účetních standardů

Co vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Týden dovolené navíc, dny osobního volna
  • Příspěvek na stravování, příspěvek na sport a kulturu, příspěvek na penzijní pojištění
  • Zvýhodněné podmínky bankovního účtu a bankovních produktů
  • Rozvoj a vzdělávání

If you are interested in working with PPF banka a.s., please send us your CV

I'm interested in working with PPF Banka