Search

Opportunities won’t wait

If you are interested in working at PPF banka, please send us your CV.


I am interested in working at PPF banka.

Evropská 2690/17
160 00 Praha 6
Česká republika
Show address on map

(+420) 222 244 255
LinkedIn

Positions

Recepční

Jaká bude Vaše role?

  • Zajišťování chodu recepce, přijímání návštěv (nyní návštěvy omezeny)
  • Vyřizování a přepojování hovorů
  • Přijímání a odesílání bankovní korespondence, včetně distribuce/odesílání zpráv z datové schránky
  • Zajišťování objednávek a distribuce tiskovin, bankovních tiskopisů, kancelářských potřeb a občerstvení
  • Administrativní podpora svěřených divizí
  • Spolupráce na nastavování, změnách a zefektivňování procesů
  • Participace na popisu nových funkčností/změn v používaných aplikacích a jejich testování
  • Řešení provozních záležitostí
  • Tvorba a aktualizace pracovních postupů a manuálů

Co od Vás očekáváme?

  • Vystupujete profesionálně a příjemně – budete první kontakt pro návštěvy i zaměstnance
  • Nebojíte se komunikace a ovládáte ji na vysoké úrovni
  • K práci dokážete přistupovat svědomitě a s nadšením
  • Aktivně si hledáte úkoly, přemýšlíte, jak dělat věci lépe a efektivněji
  • Máte SŠ vzdělání s maturitou
  • Dokážete komunikovat anglicky (např. vyřídit telefonát v angličtině)
  • Máte zkušenosti v administrativě 3 – 5 let
  • Setkal/a jste se s nastavováním pracovních postupů a tvorbou pracovních manuálů
  • Uvítáme, pokud máte zkušenosti se změnou procesů, zlepšováním činností ve svěřené agendě
  • Uživatelsky ovládáte MS Excel, MS Word, MS Outlook

Nabízíme:

  • Práci v příjemném kolektivu, kde budete mít možnost ovlivňovat a zlepšovat procesy
  • Zázemí stabilní české banky, která je součástí silné investiční skupiny
  • Nadstandardní pracovní prostředí v blízkosti stanice metra „A“
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Smlouvu na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení
  • Zaměstnanecké výhody - příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších

IT interní auditor

Vaší pracovní náplní bude zejména:

  • plánování a realizace interních auditů zaměřených na oblast IT
  • analýzy procesů včetně identifikace rizik a hodnocení kontrol v procesech
  • vytváření doporučení k odstranění nedostatků a snižování rizik
  • vytváření doporučení ke zdokonalování řídícího a kontrolního systému
  • vyhodnocování plnění nápravných opatření k odstranění nedostatků
  • vytváření auditních zpráv a auditní dokumentace
  • prezentace výsledků auditů managementu
  • poskytování konzultací v rámci působnosti
  • spolupráce s interním auditem skupiny

Co od Vás očekáváme:

  • vysokoškolské vzdělání
  • alespoň 3 roky praxe v auditu oblasti IT a IT bezpečnosti
  • znalost auditních postupů a standardů
  • znalost IT standardů a IT bezpečnostních standardů
  • znalost problematiky informační bezpečnosti a ochrany dat
  • velmi dobré analytické schopnosti, systematický přístup, pečlivost, důslednost a integrita
  • schopnost pracovat v týmu i samostatně a převzít zodpovědnost
  • velmi dobré formulační, komunikační a prezentační dovednosti
  • schopnost jednat s managementem na různých úrovních řízení
  • výhodou znalost bankovní regulace
  • výhodou zkušenosti z bankovního sektoru a znalost klíčových IT procesů a souvisejících IT rizik ve finančních institucích
  • certifikace CISA výhodou

Co vám nabízíme?

  • Zázemí prestižní a stabilní banky
  • Nadstandardní pracovní prostředí v blízkosti stanice metra „A“
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Další zaměstnanecké výhody - příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších

Interní auditor

Vaší pracovní náplní bude zejména:

  • plánování a realizace interních auditů
  • analýzy procesů včetně identifikace rizik a hodnocení kontrol v procesech
  • vytváření doporučení k odstranění nedostatků a snižování rizik
  • vytváření doporučení ke zdokonalování řídícího a kontrolního systému
  • vyhodnocování plnění nápravných opatření k odstranění nedostatků
  • vytváření auditních zpráv a auditní dokumentace
  • prezentace výsledků auditů managementu
  • poskytování konzultací v rámci působnosti
  • spolupráce s interním auditem skupiny

Co od vás očekáváme:

  • vysokoškolské vzdělání
  • alespoň 3 roky praxe v interním / externím auditu
  • znalost auditních postupů a standardů
  • velmi dobré analytické schopnosti, systematický přístup, pečlivost, důslednost a integrita
  • schopnost pracovat v týmu i samostatně a převzít zodpovědnost
  • velmi dobré formulační, komunikační a prezentační dovednosti
  • schopnost jednat s managementem na různých úrovních řízení
  • znalost bankovní regulace
  • zkušenosti z bankovního sektoru a znalost klíčových procesů a souvisejících rizik ve finančních institucích

Co vám nabízíme?

  • Zázemí prestižní a stabilní banky
  • Nadstandardní pracovní prostředí v blízkosti stanice metra „A“
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Další zaměstnanecké výhody - příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších

DCM Manager

Key responsibilities:

  • Full coverage and sales of DCM mandates (with strong base in bank’s existing and intragroup clients)
  • Executing debt issuances for clients
  • Key role in bond documentation (term-sheet, prospectus, issuer presentation) coordination and final responsibility (to legal, compliance, risk and distribution functions)
  • Responsibility in marketing materials: market updates, case studies, debt comparables, sales pitches
  • Pitching current/potential clients on debt issuances
  • Representation in bond syndicates
  • Advisory to clients about bond financing
  • Internal ownership of DCM origination process within the bank
  • Proactive approach to fix-income sell-side desk and issuer’s account managers

Requirements:

  • 5+ years of experience in financial markets, preferably in banking
  • Minimum Post Graduate degree level qualification is required. Master's degree in Finance, Business or Economics or CFA qualification is preferable
  • Extensive and in depth knowledge of debt capital markets (documentation, life-cycle, rating, pricing esp. of high-yield)
  • Solid understanding of financial mathematics and bond analysis (yields, options, benchmarks etc.)
  • Fluency in English
  • Advanced knowledge of Excel, PowerPoint and Bloomberg
  • Strong negotiation and sales skills
  • Strong interpersonal and relationship building, communication and influencing skills
  • Attention to detail with large and recurring documentation
  • Ability to work independently

We offer:

  • An opportunity to work for a prestigious Czech bank within a strong investment group
  • Attractive work environment in a close proximity of metro "A" - Dejvická
  • Motivational salary
  • Employee benefits such as a contribution towards pension plan, meal contribution, 5 weeks of holidays + additional personal days off and more