Search

Opportunities won’t wait

hr@ppfbanka.cz
(+420) 224 175 832

Evropská 2690/17
160 00 Praha 6
Česká republika
Show address on map

Positions

Administrativní podpora obchodního týmu (financování nemovitostí)

Jaká bude vaše role?

  • Aktivní podpora obchodního týmu při akvizici, realizaci a správě obchodních případů
  • Zakládání a správa klientských dat v interních systémech
  • Příprava podkladů pro schvalovací proces bankovních produktů a jejich čerpání z úvěrových rámců pro klienty
  • Administrativní činnosti spojené s monitoringem plnění smluvních povinností
  • Příprava podkladů a smluvní dokumentace pro platební bankovní služby

Co od vás očekáváme?

  • Zkušenost z bankovního prostředí alespoň 2 roky
  • Znalost anglického jazyka (písemná i ústní komunikace)
  • Znalost MS Office (Word, Excel)
  • Pečlivost, samostatnost a spolehlivost

Co vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Týden dovolené navíc, dny osobního volna
  • Příspěvek na stravování, příspěvek na sport a kulturu, příspěvek na penzijní pojištění
  • Zvýhodněné podmínky bankovního účtu a bankovních produktů
  • Rozvoj a vzdělávání

Network administrátor

Jaká bude vaše role?

  • Aktivní správa LAN/MAN/WAN (L2-L3 vrstva, bezpečnostní perimetry)
  • Rozvoj a provoz dalších technologií (proxy, load balancery, WiFi)
  • Spolupráce v menším týmu, součinnost na bankovních projektech
  • Jednání s integrátory a dodavateli

Co od vás očekáváme?

  • Pochopení odpovědnosti za svěřenou oblast, v případě potřeby časová flexibilita
  • Minimálně dvouletá praktická administrace L2-L3 vrstvy (routery, switche) a L4-L7 vrstvy (firewally, proxy)
  • Znalost Microsoft Server & AD, Linux prostředí výhodou
  • Znalost anglického jazyka na úrovni čtení návodů, diskuzí či jiných odborných článků na internetu
  • Schopnost aktivně sdílet know-how a podílet se na vytváření interních postupů, vlastní iniciativa

Co vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Týden dovolené navíc, dny osobního volna
  • Příspěvek na stravování, příspěvek na sport a kulturu, příspěvek na penzijní pojištění
  • Zvýhodněné podmínky bankovního účtu a bankovních produktů
  • Rozvoj a vzdělávání

Specialista vypořádání obchodů na peněžních trzích

Jaká bude vaše role?

  • zodpovídat za správné a včasné vypořádání obchodů na peněžních trzích vč. kontroly rozsahu pravomocí
  • komunikovat s externími subjekty peněžního trhu (vypořádací centra), s bankami, protistranami a smluvními klienty
  • zajišťovat správu obchodních transakcí (vypořádání bankovních operací až do jejich splatnosti nebo ukončení)
  • pořizovat vstupy a transakce v rámci účetního systému v rozsahu přidělených oprávnění a stanovených pravomocí
  • odesílat platby vyplývající z Collateral managementu
  • spolupracovat na přípravě a implementaci nových produktů a služeb (např. testování SW vybavení)

Co od vás očekáváme?

  • bankovní praxi na pozici back office min. 3 let
  • znalost systému IVAN, Midas výhodou
  • znalost bankovních produktů a jejich podmínek
  • schopnost přijmout zodpovědnost za vykonávané činnosti v rámci malého týmu
  • pečlivost, pracovitost a zaměření na detail
  • časovou flexibilitu
  • znalost AJ

Co vám nabízíme?

  • Stabilní bankovní zázemí
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Týden dovolené navíc, dny osobního volna
  • Příspěvek na stravování, příspěvek na sport a kulturu, příspěvek na penzijní pojištění
  • Zvýhodněné podmínky bankovního účtu a bankovních produktů
  • Rozvoj a vzdělávání

If you are interested in working with PPF banka a.s., please send us your CV

I'm interested in working with PPF Banka